در این دوره با انواع روشهای ساخت سایت فروشگاهی آشنا میشوید. هزینهها، مزایا و معایب هر روش را بهصورت کامل و دقیق بررسی میکنیم تا بتوانید بهترین روش ساخت سایت را انتخاب کنید. بعد از آن، مراحل ساخت یک سایت فروشگاهی را مرحله به مرحله توضیح دادیم تا بهسادگی و بدون نیاز به دانش فنی بتوانید یک سایت فروشگاهی بسازید.
مشاهده ویدئوهابرای اینکه فروشگاه اینترنتی خودتان را بسازید، راههای زیادی وجود دارد. در ابتدای مسیر باید با این راهها آشنا شوید و بدانید که چه روشی برای شما مناسبتر است. در این دوره آموزشی با انواع روشهای ساخت فروشگاه اینترنتی آشنا میشوید. علاوهبر این، مزایا و معایب هر روش را به شما میگوییم تا بتوانید بهترین راه برای راهاندازی سایت فروشگاهی را پیدا کنید.
همچنین شما میتوانید همین ویدئو را در آپارات تماشا کنید. برای تماشا در آپارات روی دیدن ویدئو در آپارات کلیک کنید.
مقالههای زیر را هم در همین رابطه تهیه کردیم که پیشنهاد میکنم حتما آنها را مطالعه کنید.
اصلاً چرا باید فروشگاه اینترنتی داشته باشم؟ اگر این سؤال در ذهن شماست، با دیدن این ویدیو به جوابش میرسید. در این قسمت از آموزش، سه روش مختلف برای راهاندازی سایت فروشگاهی معرفی کردیم. بعد از آن بهصورت کامل و دقیق به بررسی این روشها پرداختیم. در مورد تفاوتهای اصلی روشهای ساخت سایت فروشگاهی توضیح دادیم. در نتیجه بعد از دیدن این بخش از آموزش، میتوانید بهترین روش برای راهاندازی فروشگاه اینترنتی خودتان را انتخاب کنید.
همچنین شما میتوانید همین ویدئو را در آپارات تماشا کنید. برای تماشا در آپارات روی دیدن ویدئو در آپارات کلیک کنید.
مقالههای زیر را هم در همین رابطه تهیه کردیم که پیشنهاد میکنم حتما آنها را مطالعه کنید.
یکی از بهترین و در عین حال سادهترین روشهای برای ساخت سایت فروشگاهی، استفاده از فروشگاه سازهاست. در این بخش از آموزش، شما را بیشتر با فروشگاه ساز و نحوۀ کار با آن آشنا میکنیم. در این ویدیو به شما میگوییم که چرا و در چه مواردی بهتر است از فروشگاه ساز استفاده کنید. فروشگاه سازها مزایا و قابلیتهای زیادی دارند که در این قسمت از آموزش، تعدادی از آنها را بررسی میکنیم.
همچنین شما میتوانید همین ویدئو را در آپارات تماشا کنید. برای تماشا در آپارات روی دیدن ویدئو در آپارات کلیک کنید.
مقالههای زیر را هم در همین رابطه تهیه کردیم که پیشنهاد میکنم حتما آنها را مطالعه کنید.
احتمالا یکی از دغدغههای اصلی شما برای راهاندازی یک سایت فروشگاهی، هزینههای آن است. ساخت سایت اینترنتی هزینههای مختلفی دارد که بخشی از آن مربوط به ایجاد سایت و بخش دیگری هم برای پشتیبانی و رفع مشکلات سایت است. در این بخش از آموزش، در مورد هزینههای راهاندازی سایت با روشهای مختلف توضیح دادیم. همچنین به شما گفتیم که کدام روش بهصرفهتر از بقیه است و برای کسب و کارهای نوپا مناسب خواهد بود.
همچنین شما میتوانید همین ویدئو را در آپارات تماشا کنید. برای تماشا در آپارات روی دیدن ویدئو در آپارات کلیک کنید.
مقالههای زیر را هم در همین رابطه تهیه کردیم که پیشنهاد میکنم حتما آنها را مطالعه کنید.
بالاخره هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی چقدر است؟
یک فروشگاه اینترنتی نیاز به زیرساختها و امکاناتی دارد که باید آنها را تهیه کنید. پرتال تمام این زیرساختها و امکانات را در قالب بستههای کاملی در اختیار شما قرار میدهد. در این بخش از آموزش در مورد نکات فنی و پیشنیازهای ساخت سایت فروشگاه توضیح دادیم.
همچنین شما میتوانید همین ویدئو را در آپارات تماشا کنید. برای تماشا در آپارات روی دیدن ویدئو در آپارات کلیک کنید.
مقالههای زیر را هم در همین رابطه تهیه کردیم که پیشنهاد میکنم حتما آنها را مطالعه کنید.
ساخت فروشگاه اینترنتی با فروشگاه ساز پرتال بسیار ساده و سریع است. راهاندازی سایت با پرتال به دانش فنی و کدنویسی نیاز ندارد و فقط با چند کلیک ساده، یک سایت کامل میسازید. در این ویدیو، نحوه ساخت سایت فروشگاهی در پرتال را به شما آموزش دادیم.
همچنین شما میتوانید همین ویدئو را در آپارات تماشا کنید. برای تماشا در آپارات روی دیدن ویدئو در آپارات کلیک کنید.
مقالههای زیر را هم در همین رابطه تهیه کردیم که پیشنهاد میکنم حتما آنها را مطالعه کنید.
اولین قدم برای ساخت فروشگاه اینترنتی این است که قالب مناسبی برای سایتتان انتخاب کنید. پرتال حدود 50 قالب کامل و آماده دارد که بهراحتی میتوانید هر کدام از آنها را برای سایتتان انتخاب کنید. همچنین هر زمان که بخواهید، امکان تعویض قالب سایتتان وجود دارد. در ویدیوی زیر به شما آموزش دادیم که چطور یک قالب متناسب با کسب و کارتان انتخاب کنید و آن را روی سایتتان قرار دهید.
همچنین شما میتوانید همین ویدئو را در آپارات تماشا کنید. برای تماشا در آپارات روی دیدن ویدئو در آپارات کلیک کنید.
بعد از اینکه سایتتان آماده شد، نوبت به وارد کردن محصولات در سایت میرسد. قرار دادن محصولات در سایت، بسیار ساده و سریع است و نیاز به دانش فنی خاصی ندارد. قبل از اینکه به سراغ وارد کردن محصولات بروید، ابتدا باید دستهبندیهای محصولات سایتتان را ایجاد کنید. در این بخش از آموزش، به شما یاد میدهیم که چطور یک محصول و دستهبندی آن را ایجاد کنید.
همچنین شما میتوانید همین ویدئو را در آپارات تماشا کنید. برای تماشا در آپارات روی دیدن ویدئو در آپارات کلیک کنید.
حالا که سایتتان را ساختید و تعدادی از محصولاتتان را هم داخل آن قرار دادید، باید فروشگاهتان را فعال کنید تا مشتریان بتوانند از شما خرید کنند. بعد از اینکه سایتتان را فعال کردید، سایت شما با دامنۀ اختصاصی خودتان باز میشود و میتوانید برای گرفتن اینماد و درگاه پرداخت اقدام کنید. پرتال چند بستۀ مختلف دارد که برای کسب و کارهای مختلف در نظر گرفته شدهاند. در این بخش از آموزش، امکانات و موارد موجود در هرکدام از بستههای پرتال را توضیح دادیم. بعد از دیدن این ویدیو، متوجه میشوید که کدام بستۀ پرتال برای شما مناسبتر است.
همچنین شما میتوانید همین ویدئو را در آپارات تماشا کنید. برای تماشا در آپارات روی دیدن ویدئو در آپارات کلیک کنید.
آدرس سایت که به آن دامنه یا دامین میگویند؛ یک عبارت است که مشتریان و کاربران با وارد کردن آن در مرورگرشان، وارد سایت شما میشوند. آدرس دامنه بهصورت اختصاصی برای شما خواهد بود و باید آن را هر سال تمدید کنید. در این ویدیو نکات مهمی که برای ثبت دامنه لازم است بدانید را برای شما توضیح دادیم. همچنین روش ثبت دامنه را به شما آموزش دادیم.
همچنین شما میتوانید همین ویدئو را در آپارات تماشا کنید. برای تماشا در آپارات روی دیدن ویدئو در آپارات کلیک کنید.
سایت فروشگاهی شما باید درگاه پرداخت بانکی داشته باشد؛ آن هم یک درگاه پرداخت مطمئن. خوشبختانه فروشگاههای پرتال، مجهز به چندین درگاه پرداخت بانکی مطمئن و معتبر هستند. بعد از اینکه سایت را ایجاد کردید و دامنه خودتان را ثبت کردید، درگاه پرداخت را فعال میکنید. علاوه بر آن، میتوانید در صفحه محصول روشهای دیگر مانند پرداخت کارت بهکارت و پرداخت در محل را هم تعریف کنید. (یک فروشگاه حرفهای، هر سه روش را دارد)
همچنین شما میتوانید همین ویدئو را در آپارات تماشا کنید. برای تماشا در آپارات روی دیدن ویدئو در آپارات کلیک کنید.
مقالههای زیر را هم در همین رابطه تهیه کردیم که پیشنهاد میکنم حتما آنها را مطالعه کنید.
بهترین درگاه پرداخت اینترنتی کدام است؟
بعد از اینکه مشتری محصول شما را خریداری کرد، باید آن را برایش بفرستید. به چند روش از جمله پیک، پست مرکزی و حملونقل با وسیله شخصی میتوانید این کار را انجام دهید. فروشگاهی که با پرتال ساختهاید، امکان استفاده از سرویسهای الوپیک و پست رسان را دارد. شما بهراحتی میتوانید هر کدام را که میخواهید انتخاب و مدیریت کنید.
همچنین شما میتوانید همین ویدئو را در آپارات تماشا کنید. برای تماشا در آپارات روی دیدن ویدئو در آپارات کلیک کنید.
مقالههای زیر را هم در همین رابطه تهیه کردیم که پیشنهاد میکنم حتما آنها را مطالعه کنید.
درگاههای پرداخت اینترنتی 2 دسته هستند:
درگاههای مستقیم توسط بانکها به فروشگاههای اینترنتی واجد شرایط داده میشود. درگاههای واسط توسط شرکتهای مختلفی ارائه میشوند و به مدارک خاصی نیاز ندارند. در این بخش از آموزش در مورد انواع درگاههای پرداخت توضیح دادیم. همچنین نحوۀ گرفتن درگاه پرداخت و اتصال آن به سایت را هم به شما آموزش میدهیم.
همچنین شما میتوانید همین ویدئو را در آپارات تماشا کنید. برای تماشا در آپارات روی دیدن ویدئو در آپارات کلیک کنید.
مقالههای زیر را هم در همین رابطه تهیه کردیم که پیشنهاد میکنم حتما آنها را مطالعه کنید.
آموزش دریافت کد مالیاتی برای درگاه پرداخت اینترنتی
صفحه اصلی همان صفحهای است که کاربران با وارد کردن آدرس سایتتان، آن را میبینند. هر چه صفحه اصلی سایت شما زیباتر و جذابتر باشد، راحتتر میتوانید اعتماد کاربران را جذب کنید و قطعاً در فروش شما هم تأثیر دارد. پرتال این امکان را در اختیار شما قرار میدهد که بخشهای مختلف صفحۀ اصلی سایتتان را تغییر دهید و همه چیز آنطور که دوست دارید نمایش داده شود. در این ویدیو به شما آموزش دادیم که چطور صفحه اصلی سایتتان را طراحی کنید و چه نکاتی را باید در آن رعایت کنید.
همچنین شما میتوانید همین ویدئو را در آپارات تماشا کنید. برای تماشا در آپارات روی دیدن ویدئو در آپارات کلیک کنید.
مقاله زیر را هم در همین رابطه تهیه کردیم که پیشنهاد میکنم حتما آن را مطالعه کنید.
بعد از اینکه سایتمان را آماده کردیم و همه چیز برای فروش آماده شد، باید کاربران و بازدیدکنندگان مختلف را به سایتمان را بیاوریم. برای این کار راهها و روشهای زیادی وجود دارد. یکی از این روشها، جذب بازدیدکننده از گوگل است. خیلی از افراد برای خرید یک محصول در گوگل سرچ میکنند و از همین طریق یک سایت را برای خرید انتخاب میکنند. اگر سایت شما هم در گوگل باشد، افراد مختلفی وارد سایتتان میشوند و خرید میکنند. در این بخش از آموزش به شما یاد دادیم که چطور سایتتان را به گوگل معرفی کنید.
همچنین شما میتوانید همین ویدئو را در آپارات تماشا کنید. برای تماشا در آپارات روی دیدن ویدئو در آپارات کلیک کنید.
مقاله زیر را هم در همین رابطه تهیه کردیم که پیشنهاد میکنم حتما آن را مطالعه کنید.
ترب و ایمالز جزو بهترین راهها برای افزایش فروش سایتهای فروشگاهی به شمار میروند. این 2 سرویس، موتور جستجوی محصول هستند؛ یعنی کاربران میتوانند قیمتهای مختلف یک محصول را در آن ببینند و فروشگاههای مختلف را با هم مقایسه کنند. ترب و ایمالز بازدیدکننده زیادی دارند و اگر سایت شما در این دو سرویس باشد، میتوانید مشتریان زیادی را از طریق آنها جذب کنید. در این بخش از آموزش در مورد ترب و ایمالز بیشتر توضیح دادیم و به شما یاد دادیم که چطور سایتتان را به این سرویسها متصل کنید.
همچنین شما میتوانید همین ویدئو را در آپارات تماشا کنید. برای تماشا در آپارات روی دیدن ویدئو در آپارات کلیک کنید.
مقالههای زیر را هم در همین رابطه تهیه کردیم که پیشنهاد میکنم حتما آنها را مطالعه کنید.
پرسش و پاسخ
حسین صادقی
ببخشید چگونه باید دامنه یا آدرس شخصی بسازیم؟ و برای تکمیل فروشگاه باید بسته فروشگاهی بخریم یا خیر؟