💥 دوره جدید و رایگان آکادمی پرتال: آموزش کامل کار با پرتال و ساخت فروشگاه اینترنتی 💥

روش‌های بازاریابی طراحی سایت در سال ۱۴۰۳

این روزها تقاضای ساخت و طراحی سایت بسیار بالا رفته است. بسیاری از افراد هم به دلیل نداشتن تخصص کافی در برنامه نویسی، به دنبال شرکت‌های طراحی سایت هستند. حالا شما به عنوان یک شرکت طراحی سایت تازه کار یا حتی حرفه‌ای چه کارهایی برای بازاریابی طراحی سایت انجام داده‌اید؟
در این مقاله می‌خوانید:

حتی اگر حرفه‌ای‌ترین شرکت طراحی سایت در ایران باشید، بدون بازاریابی و تبلیغات نمی‌توانید حتی اولین مشتری را جذب کنید! همین که دوستان و آشنایان، پروژه ساخت سایت را به شما محول کردند، شما نوعی از بازاریابی را انجام داده‌اید.

اگر یک طراح وب سایت حرفه‌ای هستید و می‌خواهید تخصص خودتان را به افراد بیشتری نشان دهید و مشتری داشته باشید، در ادامه با ما همراه باشید. قرار است شما را با 10 تا از بهترین روش‌های بازاریابی اینترنتی طراحی سایت آشنا کنیم.

بازاریابی طراحی سایت چیست؟

بازاریابی یا Marketing به معنای شناسایی و رفع نیازهای انسانی برای سودآوری است؛ یعنی شما کالاهایی را به‌منظور رفع نیاز مردم تولید می‌کنید که در نهایت منجر به کسب درآمد می‌شود. اما برای کسب درآمد نیاز به یک استراتژی تبلیغاتی و فروش دارید.

البته بازاریابی اینترنتی فقط مربوط به فروش کالا نیست. کسب و کارهای خدماتی مثل طراحان سایت به‌منظور جذب مشتری هم نیاز به بازاریابی دارند. بازاریابی طراحی سایت به مجموعه استراتژی‌هایی گفته می‌شود که باعث شناسایی بازار هدف و جذب آن‌ها برای ساخت سایت می‌شود. بسته به پرسونای مخاطبان، نوع تبلیغ طراحی سایت شما باید متفاوت باشد.

استراتژی جذب مشتری و فروش

راه‌های جذب مشتری برای طراحی سایت

یک طراح سایت برای کسب درآمد نیاز به دریافت پروژه طراحی سایت دارد. به همین خاطر باید بتواند در بازار پررقابت طراحان، گلیم خودش را از آب بیرون بکشد. بسیاری از افراد تصور می‌کنند همین که لینک 1 گوگل در کلمه “شرکت طراحی سایت” باشند، روزانه صدها پروژه طراحی سایت می‌گیرند.

اما با رعایت چند استراتژی بازاریابی می‌توانید در مدت زمان کوتاه‌تر، مشتریان بیشتری بگیرید. مزیت انجام پروژه طراحی سایت این است که کار شما بعد از تحویل پروژه تمام نمی‌شود. بسیاری از صاحبان وب‌سایت با شما یک قرارداد پشتیبانی سایت هم می‌بندند.

پس اگر یک فریلنسر طراحی سایت یا شرکت دیزاینر سایت هستید، از این روش‌های بازاریابی استفاده کنید:

1- با تولید محتوا، تخصص خودتان را ثابت کنید

یکی از راه‌های جذب بازدید کننده به وب سایت شما از تولید محتوا می‌گذرد. محتوا می‌تواند به صورت تصویری در آپارات و یوتیوب یا متنی در بخش وبلاگ سایت یا پیج اینستاگرامی شما باشد. در زمان تولید محتوا باید دو دسته از مشتریان را هدف قرار دهید:

  • مشتریانی که هیچ اطلاعاتی در مورد وب‌سایت و نحوه ساخت سایت ندارند.
  • مشتریان حرفه‌ای که برای طراحی سایت، تخصص هر شرکت را بررسی می‌کنند.

وب سایت شما مهم‌ترین فضای بررسی نمونه کارها و تخصص تیم محسوب می‌شود. اگر شما ادعا دارید بهترین وب‌سایت را به مشتری تحویل می‌دهید، باید وب سایت شما هم حرفه‌ای باشد. از طرف دیگر موضوعات مرتبط با طراحی سایت، سئو سایت و... در وبلاگ داشته باشید.

با استفاده از همین مقالات وبلاگ می‌توانید در نتایج جستجو رتبه خوبی بگیرید و از این طریق مشتری جذب کنید. اینستاگرام و لینکدین هم فضای خوبی به‌منظور بررسی نظرات مشتریان سابق شما، تولید محتوا و نمونه کارها است.

از طرف دیگر با کمک گرفتن از موضوعات ترند حوزه کسب و کار خودتان، ویدئوهای پربازدید درست کنید. مثلاً موضوعاتی مثل هوش مصنوعی و... در دنیای اینترنتی بازدید خوبی دارند. محتواهای مفید برای هر کانال بازاریابی داشته باشید.

نکته: بسیاری از مشتریان سایت ساز پرتال از طریق مطالعه مقالات وبلاگ با نوع کسب و کار و خدمات ما آشنا می‌شوند. شما هم می‌توانید از این روش استفاده کنید. البته بد نیست با 14 اشتباه رایج در بازاریابی محتوایی که هر مدیر سایتی ممکن است مرتکب شود، آشنا شوید.

بازاریابی محتوا پادشاه اینترنت

2- سئو سایت را مبنا و پایه کار خود قرار دهید

یک استراتژی کاملاً رایگان برای جذب مشتری، استفاده از تکنیک‌های سئو سایت است. زمانی که روی کلمات کلیدی وب‌سایت سئو انجام می‌دهید و سایتتان را برای موتورهای جستجو بهینه می‌کنید؛ دو دروازه‌ برای ورود به صفحه اول گوگل پیدا کردید.

اینجاست که باید محتواهای مفید و مرتبط با طراحی سایت در وبلاگ بنویسید. محتواهای وبلاگ شما برای جذب بازدیدکننده نیاز به سئو دارند. پس چه بهتر که بتوانید از یک روش رایگان بازدیدکننده داشته باشید و بازاریابی اینترنتی انجام دهید.

فرض کنید کاربر در گوگل کلمه “انواع روش‌های طراحی سایت” را جستجو می‌کند. اگر شما در وبلاگ چنین مقاله‌ای داشته باشید و سایتتان از نظر گوگل بهینه باشد، به احتمال زیاد لینک سایت شما در صفحه اول مشاهده می‌شود.

کاربر بعد از مطالعه مقاله تصمیم می‌گیرد تا یک شرکت طراحی سایت پیدا کند؛ اینجاست که با قرار دادن یک call to action قوی می‌توانید برای شرکت مشتری جذب کنید. البته همین که وب سایت شما توانسته چراغ سبز گوگل را از نظر بهینه بودن سایت کسب کند، نکته قابل توجهی است.

3- با کاربران تعامل داشته باشید

یک شبکه ارتباطی قوی به صورت حضوری یا مجازی ایجاد کنید. شبکه‌ای که مشتریان سابق یا جدید شما بتوانند از این طریق با شما تعامل داشته باشند. مثل:

  • ساخت حساب کاربری در لینکدین، گروه تلگرامی و پیج اینستاگرامی
  • شرکت در رویدادهای مهم طراحی سایت
  • برگزاری وبینارهای مجازی به‌منظور جذب مشتری و معرفی کسب و کار

از افراد متخصص یا مشتریان سابقتان بخواهید تا به تیم شما امتیاز دهند. همیشه گوش شنوایی برای شنیدن انتقادات و پیشنهادات کاربران داشته باشید. در زمان مواجه با انتقادات حق را به مشتری بدهید و ایرادات کارتان را اصلاح کنید.

 با این کار افرادی که از طریق شبکه‌های اجتماعی با شما آشنا می‌شوند می‌توانند به نظرات مشتریان سابق هم دسترسی داشته باشند. از طرف دیگر اگر سؤالی در مورد قیمت، نحوه طراحی سایت و... داشته باشند، در شبکه‌های اجتماعی با شما در ارتباط هستند. با این کار اعتماد کاربران را جلب می‌کنید.

وبینار راه اندازی فروشگاه اینترنتی کتاب

4- از بازاریابی شبکه های اجتماعی غافل نشوید

یکی از راه‌های جذب مشتری، از طریق شبکه‌های اجتماعی است. شما می‌توانید با تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی مشتریان زیادی جذب کنید. از طرف دیگر می‌توانید آنلاین شاپ‌های اینستاگرامی را نسبت به ساخت سایت علاقه‌مند کنید.

به آنلاین شاپ‌های پرفروش یا کوچک در اینستاگرام پیام دهید و آن‌ها را به وبینار مجازی خودتان دعوت کنید. در وبینار به آنلاین شاپ‌ها از مزایای ساخت سایت بگویید. با ساخت ریلزهای پرطرف‌دار و پست‌های آموزشی هم می‌توانید تبلیغات داشته باشید و مشتری جذب کنید.

در شبکه‌هایی مثل تلگرام یا لینکدین هم می‌توانید مستقیم با کارفرماها در ارتباط باشید و پروژه بگیرید. مثلاً در یک کانال طراحی سایت عضو شوید و به افرادی که دنبال طراح سایت می‌گردند، پیام دهید. در این فضاها نیاز به تبلیغات ندارید، خدمات قابل ارائه را به مشتری معرفی و منتظر تصمیم گیری نهایی آن بمانید.

5- در وب‌سایت‌های پربازدید تبلیغ کنید

سایت‌های پربازدید اینترنتی فضای خوبی برای تبلیغات هستند. وب‌سایت‌ها در ازای تبلیغات، هزینه دریافت می‌کنند؛ در عوض مشتریان زیادی از این طریق با کسب و کار شما آشنا می‌شوند و به شما پروژه می‌دهند. حالا چند نوع محتوای تبلیغاتی مختلف برای وب سایت داریم:

  • رپورتاژ آگهی محتوای متنی است که به عنوان یک مقاله تبلیغاتی در وب‌سایت‌ها قرار می‌گیرد.
  • بنر تبلیغاتی یک تصویر یا Gif جذاب است که در صفحات مختلف سایت‌های پربازدید قرار می‌گیرد.
  • تبلیغات ویدئویی که قبل از پخش ویدئوی اصلی سایت، نمایش داده می‌شود.
  • تبلیغات کلیکی که بر اساس تعداد کلیک روی لینک وب سایت، باید هزینه پرداخت شود.
  • تبلیغات همسان که به عنوان پیشنهاد استفاده از خدمات به کاربر نمایش داده می‌شود.
  • تبلیغات ریتارگتینگ که بازدیدکنندگان سابق وب‌سایت شما را برای استفاده از خدمات ترغیب می‌کند.

از طریق وب سایت یکتانت می‌توانید کمپین‌های تبلیغاتی بسازید. یک صفحه لندینگ برای خدمات خودتان داشته باشید و لینک این صفحه را برای تبلیغات استفاده کنید. می‌توانید در این صفحه نمونه کارهایتان را هم قرار دهید.انواع تبلیغات کلیکی در یکتانت

6- از سایت‌های خبری کمک بگیرید

سایت‌های خبری فضای خوبی برای جذب مخاطب هستند. بسیاری از افراد به‌منظور مطالعه اخبار روز به سایت‌ها سر می‌زنند. شما می‌توانید جدیدترین اخبار حوزه کاری را به عنوان رپورتاژ آگهی در سایت‌های خبری قرار دهید.

از طرف دیگر می‌توانید پیشرفت‌های کاری خودتان را در این وب‌سایت‌ها بنویسید. مثلاً اگر در یک ایونت بزرگ کشوری مقام آوردید یا توانستید در حوزه کاری‌تان پیشرو باشید، مخاطبان می‌توانند از طریق جدیدترین اخبار با شما آشنا شوند.

از طرف دیگر اگر کاربری اسم شما را در گوگل جستجو کند، به احتمال زیاد لینک این خبرها را می‌بیند. این می‌تواند یک نکته مثبت برای شرکت طراحی سایت شما باشد.

7- نظر کاربران را در مورد کسب و کارتان بپرسید

به سراغ مشتریان فعال و کاربران دنبال کننده در شبکه‌های اجتماعی بروید. یک فرم نظرسنجی بسازید و از آن‌ها بخواهید نظر خودشان را در مورد شما به اشتراک بگذارند. از مشتریان خودتان هم بخواهید تا نظر خودشان را در مورد نحوه همکاری با شما و میزان رضایتمندی از پروژه طراحی سایت اعلام کنند. البته نظرات مثبت و منفی را در کنار یکدیگر قرار دهید.

نظر مشتریان را می‌توانید در این قالب‌ها به بازدیدکنندگان نمایش دهید:

  • ویدئو یا صدای ضبط شده مشتری را با کسب اجازه در اینستاگرام، لینکدین یا صفحه سایت قرار دهید.
  • از مشتریان بخواهید تا در گوگل مپ یا زیر پست‌های شبکه اجتماعی شما، نظرشان را ثبت کنند.
  • متن تشکر مشتریان سابق یا فعلی خودتان را در صفحه ابتدایی وب سایت قرار دهید.

بررسی نظر مشتریان شرکت طراحی سایت

8- از انواع تبلیغات استفاده کنید

هر راهی که با هزینه کم می‌تواند مشتری جذب کند را امتحان کنید. حتی از مشتریان فعلی بخواهید تا شما را به دوستان و آشنایان معرفی کنند. انواع روش‌های تبلیغاتی برای جذب مشتری طراحی سایت شامل موارد زیر هستند:

  • ایمیل مارکتینگ می‌تواند فرصت خوبی برای جذب مخاطبان از طریق ایمیل باشد. به بازدیدکنندگانی که در خبرنامه وبلاگ شما عضو شدند یک ایمیل تبلیغاتی بفرستید. اگر بتوانید یک تخفیف ویژه به این افراد بدهید، شانس شما برای جذب مشتری افزایش پیدا می‌کند.
  • تبلیغات گوگل صفحات وب‌سایت شما را با برچسب Sponsored در صفحه اول گوگل نمایش می‌دهد. لیست کلمات کلیدی صفحات مهم وب سایت خودتان را که منجر به جذب مشتری می‌شود، در گوگل ادز وارد کنید.
  • تبلیغات پیامکی برای افزایش آگاهی از برند و جذب مشتری بسیار کاربرد دارد. می‌توانید با استفاده از سرویس‌های پیامک انبوه مثل ملی پیامک، افراد را بر اساس موقعیت اجتماعی، سن، جنسیت و... دسته بندی کنید. به مخاطبان هدف پیامک تبلیغاتی ساخت سایت بفرستید و لینک وب‌سایتتان را قرار دهید.
  • تبلیغات دهان به دهان توسط مشتریان و مخاطبان شما انجام می‌شود. اگر بتوانید پروژه طراحی سایت فروشگاهی، شرکتی، شخصی و خدماتی مشتریان را با موفقیت تحویل دهید، مشتری شما را به دیگران معرفی می‌کند.
  • تبلیغات محلی برای پخش کارت ویزیت و تراکت تبلیغاتی به کسب و کارهای محلی مثل رستوران، سوپرمارکت، کافه، فروشگاه و... به کارتان می‌آید.
  • تبلیغات گوگل مپ روش خوبی برای جذب مشتری است. اگر یک دفتر یا شرکت فیزیکی طراحی دارید، می‌توانید آن را در ابزار google map ثبت کنید. اگر کسی در گوگل عبارت “شرکت طراحی سایت” را جستجو کند، احتمال دارد نام شرکت شما در جعبه گوگل مپ کنار صفحه نمایش داده شود.
  • اینفلوئنسر مارکتینگ یکی از روش‌های بازاریابی شرکت طراحی سایت محسوب می‌شود. البته این کار هزینه زیادی دارد؛ اما در اکثر موارد فرد تبلیغ دهنده بازخوردهای مثبتی دریافت کرده است. شما باید بدانید به کدام اینفلوئنسر چطور و در چه زمانی تبلیغ می‌دهید.
  • افلیت مارکتینگ روش عالی برای جذب مشتری از طریق همکار در فروش است. برخی از افراد در فضای اینترنت کسب و کار شما را تبلیغ می‌کنند. شما می‌توانید به ازای جذب مشتری به این افراد پورسانت بدهید.

9- با سایر برندها مشارکت داشته باشید

با سایر شرکت‌ها و برندهای مرتبط با حوزه کاری خودتان همکاری و تعامل داشته باشید. مثلاً اگر شرکت شما به صورت اختصاصی در زمینه طراحی سایت فعالیت می‌کند، مشتریان شما نیاز به خدمات سئو، تبلیغات، تولید محتوا، مدیریت سایت و... دارند.

می‌توانید یک شرکت حرفه‌ای سئو سایت پیدا کنید و به مشتریان خودتان پیشنهاد دهید با این شرکت همکاری کنند. زمانی که با این نوع شرکت‌ها همکاری داشتید، می‌توانید همانند شرکت پرتال یک بخش معرفی همکاران ایجاد کنید.

شرکت‌های نوین، ملی پیامک، دیدوگرام و نوین ویپ هم در وب سایت خودشان لینک سایت پرتال را قرار دادند. با این کار به مشتریان پرتال می‌گوییم تا برای استفاده از خدمات پیامک انبوه (ملی پیامک)، استخدام طراح اینستاگرام (دیدوگرام)، بازاریابی دیجیتال (نوین) و شخصی سازی تلفن گویا (نوین ویپ) استفاده کنند.

همکاری با سایر برندهای مرتبط با حوزه کسب و کار

10- وجه تمایز خودتان با سایر رقبا را برجسته کنید

زمانی که می‌خواهید خدمات طراحی سایت شرکت را به دیگران معرفی کنید، نیاز دارید تا از مزایا و معایب کارتان هم حرف بزنید. به‌منظور این کار باید ابتدا رقبای طراح سایت را آنالیز کرده باشید. ببینید این شرکت‌ها چه خدمات و آفرهای ویژه‌ای برای مشتریان خودشان دارند؟

مثلاً شرکت آقای رحمانی به آنلاین شاپ‌های اینستاگرامی، تخفیف 20٪ ساخت سایت با وردپرس می‌دهد. با این روش توانسته آنلاین شاپ‌های زیادی را جذب کند. شرکت سایت ساز پرتال هم هاست رایگان + دامنه هدیه + پشتیبانی 24 ساعته + امکان خرید اقساطی و امکان ساخت سایت در کمتر از 1 روز را فراهم کرده است.

مشتریان پرتال هم از این خدمات استقبال کرده و برای ساخت سایت از سایت ساز استفاده می‌کنند. البته مشتریان پرتال برای ساخت سایت نیاز به همکاری با تیم طراحی سایت ندارند. خودشان می‌توانند با چند کلیک و بدون دانش برنامه نویسی سایت بسازند.

شما هم به عنوان یک شرکت طراحی سایت نیاز مشتریان را درک کنید؛ در آخر امکانات ویژه‌ای برای مشتریان در نظر بگیرید. مثلاً اگر یک طراح سایت پشتیبانی ۱ساله برای مشتریان دارد، شما پشتیبانی رایگان ۲ساله داشته باشید.

ابزارهای کاربردی بازاریابی طراحی سایت

در مقاله آموزش بازاریابی طراحی سایت با 10 استراتژی مهم بازاریابی آشنا شدید. دور از ذهن نیست که برخی از روش‌های بازاریابی لیست ما، ابزارهای مخصوص به خودشان هم داشته باشند. به عنوان مثال شرکت Google بیش از 10 ابزار کاربردی برای مدیریت کسب و کار اینترنتی دارد. بسیاری از این سرویس‌ها برای بازاریابی طراحی سایت به درد می‌خورند.

در ادامه 5 ابزار کاربردی برای بازاریابی طراحی سایت و جذب مشتری را معرفی می‌کنیم.

1- ابزار گوگل آنالیتیکس

Google Analytics یک سرویس تجزیه و تحلیل رایگان وب‌سایت است. این سرویس بر اساس ترافیک روزانه وب‌سایت گزارش‌های کاربردی در مورد میزان ورودی‌های سایت، تعامل کاربران و... به شما می‌دهد. اگر می‌خواهید تأثیر بازاریابی محتوایی خودتان را آنالیز کنید، به این اطلاعات نیاز دارید:

  • صفحات بازدید شده توسط کاربران
  • مدت زمان حضور کاربر در هر صفحه
  • منابع ورودی کاربر به وب سایت (تبلیغات بنری، تبلیغات کلیکی، گوگل و...)
  • اقدامات کاربران در صفحه (نرخ تبدیل)
  • نرخ بازگشت کاربر به سایت

از این اطلاعات متوجه می‌شوید که کدام روش بازاریابی به دردتان می‌خورد و باعث افزایش نرخ ورودی و نرخ تبدیل کاربر می‌شود. برای به دست آوردن این اطلاعات نیاز دارید تا وب‌سایت خودتان را به آنالیتیکس متصل کنید. نحوه اتصال سایت به گوگل آنالیتیکس هم بسیار ساده است.

آنالیز اطلاعات گوگل آنالیتیکس

2- ابزار سرچ کنسول

یکی دیگر از ابزارها کاربردی و رایگان گوگل، سرچ کنسول است. سرچ کنسول هم مثل آنالیتیکس دارای اطلاعات کاربردی زیادی است؛ با این تفاوت که اطلاعات گوگل را در مورد نحوه عملکرد وب سایت مورد بررسی قرار می‌دهد.

کلمات کلیدی که کاربران با آن شما را پیدا کرده‌اند و رتبه هر صفحه در نتایج SERP را بررسی می‌کند. با استفاده از این ابزار می‌توانید نتیجه بهینه سازی سایت و محتواها را آنالیز کنید.

بررسی آمار سرچ کنسول سایت

3- ابزار Semrush

به عنوان صاحب کسب و کار باید همیشه یک‌قدم از رقبا جلوتر باشید. اما چطور و با چه ابزاری می‌توانید استراتژی رقبا و کلمات کلیدی هدف آن‌ها را بررسی کنید؟ با استفاده از ابزار Semrush می‌توانید اطلاعات کاربردی زیادی از شرکت‌های رقیب طراحی سایت به دست بیاورید.

با وارد کردن دامنه سایت رقبا در سایت Semrush، به این اطلاعات برمی‌خورید:

  • کلمات کلیدی مورد هدف رقبا
  • بک لینک‌های رقبا
  • محتواهای مورد استفاده رقبا
  • رتبه سایت
  • ترافیک ورودی وب‌سایت رقبا
  • و...

اطلاعات ابزار Semrush

4- تبلیغات Google Ads

Google Ads همان ابزاری است که برای تبلیغات گوگل به آن نیاز دارید. اگر می‌خواهید با پرداخت هزینه، لینک وب سایت شما در کلمات کلیدی خاص رتبه 1 گوگل را بگیرد، Google Ads به کمک شما می‌آید.

با استفاده از بخش keyword planner گوگل ادز می‌توانید به صورت رایگان استراتژی کلمات کلیدی خودتان را تعیین کنید. با استفاده از این استراتژی تصمیم می‌گیرید که روی چه کلمات کلیدی تبلیغات داشته باشید.

اطلاعات آماری سایت در گوگل ادز

5- وب‌سایت های فریلنسری مطرح جهان

یکی از راه‌های بازاریابی طراحی سایت مربوط به دریافت پروژه تیمی از وب سایت‌های فریلنسری مطرح جهان است. سایت‌هایی مثل Fiverr و Upwork مکان خوبی برای جذب مشتریان برای طراحی سایت هستند.

روال کار در این سایت‌ها هم بسیار ساده است. شما یک حساب کاربری می‌سازید و نمونه کارها و سابقه کاری خودتان را در آن می‌نویسید. زمانی که کارفرما نیاز به طراحی سایت داشته باشد، پیشنهاد قیمت و زمان تقریبی اتمام پروژه را تعیین می‌کنید.

کارفرما هم تصمیم می‌گیرد پروژه را به کدام فریلنسر بدهد. اگر تجربه بالایی در زمینه طراحی سایت دارید و دلتان می‌خواهد درآمد دلاری داشته باشید، سایت‌های فریلنسری بهترین انتخاب هستند.

پروژه‌های سایت‌های فریلنسری

در آخر برای بازاریابی طراحی سایت بدانید!

انتخاب روش بازاریابی و شروع تبلیغات نقطه پایان کار یک شرکت طراحی سایت نیست. شما باید به طور منظم بررسی کنید که کدام روش بازاریابی باعث جذب مشتری بیشتری شده و سودآور بوده است.

روش‌های بیهوده بازاریابی را از لیست حذف کنید و بودجه کسب و کارتان را روی روش‌های پربازدید بگذارید. از طرف دیگر به این نکات توجه کنید:

  • به عنوان بازاریاب طراحی سایت باید بتوانید از محصول و خدمات خودتان دفاع کنید. به همین خاطر باید صفر تا صد خدمات طراحی سایت را مثل کف دست بشناسید.
  • مشتریان بالقوه را شناسایی کنید. ببینید که از چه طریقی می‌توانید این افراد را جذب کنید.
  • بودجه‌ای را برای بازاریابی مشخص کنید. بر اساس بودجه‌ای که دارید می‌توانید تصمیم بگیرید چه نوع تبلیغاتی به دردتان می‌خورد.
  • وجه تمایز و رقابتی نسبت به همکاران حوزه کاری خودتان داشته باشید. چرا مشتری باید شما را برای طراحی سایت انتخاب کند؟

اگر سؤال یا نظری در خصوص روش‌های بازاریابی شرکت طراحی سایت در سال 1403 دارید، نظر خودتان را در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

سؤالات متداول

  • بازاریابی طراحی سایت چیست؟

بازاریابی طراحی سایت به مجموعه اقداماتی گفته می‌شود که با در نظر گرفتن نیاز و علاقه‌مندی مخاطبان، باعث جذب مشتری می‌شود. با این روش می‌توانید نرخ تبدیل وب‌سایت را بالاتر ببرید و از فروش خدمات درآمد داشته باشید.

  • بهترین روش‌های بازاریابی طراحی سایت چیست؟

بهترین روش بازاریابی کسب و کار شامل تولید محتوای متنی و ویدئویی، سئوی سایت، تبلیغات، تعامل با کاربران، فعالیت شبکه‌های اجتماعی و مشارکت با سایر برندها می‌شود.

  • قیمت سفارش طراحی سایت چقدر است؟

قیمت سفارش طراحی سایت بسته به نوع وب سایت و روش طراحی بین 10 میلیون تومان تا 200 میلیون تومان متغیر است.

  • چطور فروش شرکت طراحی سایت را افزایش دهیم؟

با استفاده از بازاریابی محتوایی، شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات در سایت‌های پربازدید، تبلیغات گوگل، ایمیل مارکتینگ و تبلیغات پیامکی میزان فروش وب‌سایت طراحی سایت خودتان را افزایش دهید.

  • چگونه با بازاریابی برای شرکت طراحی سایت مشتری جذب کنیم؟

اگر بتوانید با کاربران تعامل داشته باشید و به خوبی خدمات خودتان را معرفی کنید، شانس جذب مشتری شما افزایش پیدا می‌کند. با شرکت در سمینارهای مهم، ایجاد وبینار اینترنتی و ساخت حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی برای ارتباط با مخاطبان می‌توانید به صورت گسترده‌تر تبلیغات کنید.

دیدگاه خود را ارسال کنید
ارسال دیدگاه
  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
ساخت سایت و فروشگاه اینترنتی
02191003383 داخلی 2