خب حالا که کسب و کار اینترنتی خود مثلا سایت یا فروشگاه خود را راه اندازی کردهام؛ پس چرا هنوز به درآمد نرسیدهام؟! چون باید بعد از آن، با کمک روشهای بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ، کسب و کارتان را به دیگران معرفی کنید.
مقالات این بخش، به شما صاحبان کسب و کار یاد میدهد، چگونه با استفاده از سئو، محتوا، ویدیو مارکتینگ، تبلیغات و روشهای دیگر، فروش داشته باشید. رسیدن به درآمدهای میلیونی در روز، تنها با داشتن این مهارتها به واقعیت میپیوندد.
Google Lighthouse ابزاری رایگان و متن باز از گوگل است که به شما کمک میکند تا سایت خود را از جنبههای مختلف بررسی کنید و متوجه شوید که سایت شما در چه زمینههایی قوی است و در چه زمینههایی نیاز به بهبود دارد.
CLS نشان میدهد که چقدر صفحه وب شما در حین بارگیری ثابت است. اگر عناصر صفحه وب شما ناپایدار باشد؛ این جابهجایی میتواند تجربه کاربری را مختل کند و باعث شود که کاربران به طور تصادفی روی دکمهها یا لینکهای اشتباه کلیک کنند.
اگر می خواهید نام تجاری خود را به سطح بالاتری ببرید، اجرای کمپین بازاریابی موفق میتواند به شما در دستیابی به اهداف تجاریتان کمک کند، به شرطی که این کمپین به درستی برنامهریزی و اجرا شود.
اگر میخواهید بدانید که سرمایهگذاری شما چقدر سودآور بوده است؛ نرخ بازگشت سرمایه (ROI) دقیقاً همان معیاری است که به شما کمک میکند بفهمید هر ریالی که خرج کردهاید، چقدر برایتان بازدهی داشته است.
تصور کنید ساعاتی از وقت خود را صرف تولید محتوای باکیفیت میکنید؛ اما این محتوا هرگز در نتایج جستجو دیده نشده و صفحه مربوطه ایندکس نمیشود. دلیل این اتفاق میتواند کمبود بودجه خزش باشد.
قیف بازاریابی یکی از آن مفاهیمی است که هر کسبوکاری باید به آن توجه کند. این قیف در واقع مسیری را نشان میدهد که مشتریان از لحظه آشنایی با برند و محصول شما تا زمان خرید طی میکنند.
تولید محتوا با استفاده از هوش مصنوعی (AI) به کاربران این امکان را میدهد تا محتوا را سریعتر و کارآمدتر تولید کنند. ضمن اینکه پیشرفت روزافزون هوش مصنوعی موجب شده است تا محتواهای آن به محتوایی که شما تولید میکنید، نزدیکتر شود.
از آنجایی که اسپم، بزرگترین دشمن سئو است و میتواند به طور جدی رتبه سایت شما را کاهش دهد، با استفاده از ابزار «اسپم اسکور» میتوانید متوجه شوید سایتتان چقدر در خطر جریمه شدن توسط گوگل قرار دارد؛ به این ترتیب میتوانید از این تهدید جدی برای موفقیت سایت خود در نتایج جستجو جلوگیری کنید.
چه یک شرکت با امتیاز بالا یا یک فروشگاه ساده در گوشه خیابان باشید، نمیتوانید مزایای برندسازی را برای کسب و کار خود انکار کنید. یک برند قوی به شما شخصیتی متمایز میدهد و باعث ایجاد احساس مثبت در مخاطبان شما میشود.
در دنیای رقابتی آنلاین، جذب بازدیدکننده به سایت اولین قدم است، اما تبدیل آنها به مشتری و در نهایت به مشتریان وفادار، مسیری پر چالش و اساسی برای موفقیت کسبوکارها محسوب میشود. این مقاله به بررسی راهکارهای مؤثر برای تبدیل بازدیدکنندگان سایت به مشتریان دائمی و ایجاد وفاداری در آنها میپردازد.
اگر تا به حال نحوه فعالیت کسب و کارهای موفق را مطالعه کرده باشید احتمالاً متوجه یک روند مشترک در بین آنها شدهاید. آنها معمولا از مجموعهای از کانالهای فروش بسیار متنوع برای فروش کالاها و خدمات خود به مشتریان استفاده میکنند.
امروزه، شبکههای اجتماعی یک بخش جداییناپذیر از زندگی روزمره مردم هستند و تأثیر گستردهای بر ارتباطات و اطلاعرسانی دارند؛ به همین خاطر است که روش بازاریابی شبکههای اجتماعی، به عنوان یکی از شاخههای اصلی بازاریابی دیجیتال شناخته میشود.