خب حالا که کسب و کار اینترنتی خود مثلا سایت یا فروشگاه خود را راه اندازی کردهام؛ پس چرا هنوز به درآمد نرسیدهام؟! چون باید بعد از آن، با کمک روشهای بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ، کسب و کارتان را به دیگران معرفی کنید.
مقالات این بخش، به شما صاحبان کسب و کار یاد میدهد، چگونه با استفاده از سئو، محتوا، ویدیو مارکتینگ، تبلیغات و روشهای دیگر، فروش داشته باشید. رسیدن به درآمدهای میلیونی در روز، تنها با داشتن این مهارتها به واقعیت میپیوندد.
اگر قصد دارید برای کسبوکارتان سایتی را راهاندازی کنید، باید با مفهوم «ایندکس» آشنا باشید. ایندکس راهی برای سازماندهی و دسترسی به اطلاعات در متون مختلف است. ایندکس شدن سایت به کاربران شما اجازه میدهد تا به محتواهای مختلف مانند کتب و مقالات دسترسی پیدا کنند.
در دنیای امروزی دیگر فرقی نمیکند کسب و کار شما برای فروش کالا باشد یا خدمات. تنها تفاوت کسب و کارها در شیوه کسب درآمد و رویکرد آنها است. اینکه شما یک کسب و کار سنتی دارید و هنوز مانند گذشته فعالیت میکنید یا تحت تأثیر دنیای دیجیتال به سمت کسب و کار اینترنتی آمدهاید.
ترکیب هوش مصنوعی با علوم کامپیوتر، باعث شده است که موسیقی پیشرفت چشمگیری داشته باشد. این یعنی کامپیوترها امروزه میتوانند با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی تولید موسیقی، آهنگهای بسیار زیبا و خلاقانهای بسازند.
بازاریابی موتور جستجو (Search Engine Marketing) یکی از روشهای پربازده و تاثیرگذار در دیجیتال مارکتینگ است. در این روش به موتورهای جستجو پول میدهید تا تبلیغ شما را به کاربرانشان نمایش دهند و از این طریق بازدیدکننده و مشتری جذب میکنید. در ادامه بیشتر با این نوع از بازاریابی آشنا میشوید.
اگر بلاگر هستید، قصد فروش محصول دارید یا میخواهید هر گونه فعالیت تجاری در شبکه اجتماعی اینستاگرام داشته باشید، به یک پیج بیزینس احتیاج دارید. اپلیکیشن Instagram یک نوع اکانت با نام business دارد که مناسب کسب و کارهای فعال در اینستاگرام است.
شما برای تبلیغات کسب و کار خود از کدام روش بازاریابی استفاده میکنید؟ بخشی از موفقیت کسب و کارها به نحوه بازاریابی آنها برای جلب توجه مخاطبان بستگی دارد. بازاریابی سنتی (رسانههای چاپی، تلویزیون و...) و بازاریابی دیجیتال (تبلیغات در سایتها و...) دو روش مرسوم برای تبلیغات در دنیای امروزی هستند.
واژه پرفورمنس مارکتینگ یا بازاریابی عملگرا اخیرا زیاد به گوش میرسد، چون نتایج خوبی برای کسبوکارها داشته است. به همین دلیل در این مقاله، صفر تا صد پرفورمنس مارکتینگ را به شما توضیح دادیم تا بیشتر با نحوه کارکرد آن آشنا شوید و بتوانید از این نوع بازاریابی برای جذب مشتری استفاده کنید.
تولید محتوا در سایت و فروشگاه اینترنتی بدون داشتن هدف و برنامه، نتیجه خیلی خوبی برای کسبوکار شما ندارد. اگر میخواهید وقت و هزینه خودتان را برای تهیه محتوا صرف کنید، باید برای آن برنامه داشته باشید و با استراتژی درستی وارد این مسیر شوید. در ادامه بیشتر در مورد استراتژی تولید محتوا توضیح میدهیم.
بازاریابان دیجیتال افرادی هستند که از ابزارهای آنلاین مثل سایت و پیامک برای تبلیغات، فروش و حتی معرفی محصولات و خدمات استفاده میکنند. اگر میخواهید به یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ تبدیل شوید، در این مقاله شما را با بهترین دورههای بازاریابی دیجیتال در دنیا آشنا میکنیم.
یکی از چالشبرانگیزترین سؤالات کاربران و صاحبان فروشگاه اینترنتی مربوط به روشهای ارسال پستی مرسوله است. مشتریان میخواهند تفاوت روشهای ارسال پستی مثل هزینه، مدت زمان و خدمات پشتیبانی را بدانند. صاحب فروشگاه هم به دنبال یک شرکت پستی میگردد که خدمات پشتیبانی مناسب و بیمه مرسوله داشته باشد.
به دنبال افزایش رتبه سایتتان در گوگل هستید؟ هنوز با سئو و الگوریتمهای گوگل آشنا نشدهاید؟ کلید حل مشکل شما شرکت در دورههای آموزشی سئو است. اگر میخواهید با دورههای رایگان و پولی آموزش سئو در دنیا آشنا شوید، با ما همراه باشید.
الان که در حال خواندن این مقاله هستید، به فکر راهی برای از دست نرفتن ویدیوهای لایو اینستاگرام میگردید. در این صورت جای درستی آمدهاید. با روشهایی که در ادامه معرفی میکنیم، برای همیشه ویدیوهای لایو را در گالری گوشی خود ذخیره کنید.