کسب و کارم را راه انداختهام، اما درآمدم چنگی به دل نمیزند. چند سال از شروع آن گذشته، اما مشتریانم زیاد نشده است. به هر دری میزنم، تغییر خاصی نمیبینم. حتی به دعای افزایش مشتری و فروش هم متوسل شدهام!
اگر شما هم این دغدغهها را دارید، یعنی هنوز نمیدانید مهارت فروش چیست و افزایش فروش چه تکنیکهایی دارد. الان دیگر وقتش رسیده که روش های افزایش فروش را از مبتدی تا حرفهای یاد بگیرید. روشهایی که هم به درد کسب و کارهای سنتی میخورد؛ هم آنلاین.
ساختن یک سایت پر بازدید هیجانانگیز است، اما اگر این بازدیدها به فروش منجر نشوند، تمام تلاشهای شما بینتیجه میماند. بسیاری از صاحبان کسبوکار با این چالش روبهرو هستند که سایتشان ترافیک بالایی دارد؛ اما فروش آنچنانی را تجربه نمیکنند. این موضوع میتواند دلایل مختلفی داشته باشد.
اگر کمی سنتان بیشتر باشد، احتمالا به خاطر دارید کاسب محل در گذشته دفترچهای به عنوان «دفترچه نسیه» داشت. آن کاسب در آن روزگار روی اعتبار اهالی محل، جنسی را به افراد میفروخت و پولش را بعدا میگرفت. امروز چنین رویکردی دوباره وارد بازار شده است؛ اما این بار در دنیای تکنولوژی و تحت عنوان سرویسهای BNPL یا الان بخر بعدا پرداخت کن.
همه ما تجربه ایجاد خطا در پرداخت و تراکنش ناموفق را داشتهایم و احتمالا بابت آن هم خیلی ترسیدهایم. اما آیا وقتی تراکنش ناموفق اتفاق میافتد، واقعا خیلی باید نگران شویم؟ چطور خطاهایی که هنگام پرداخت اینترنتی رخ میدهند را رفع کنیم؟
این روزها همه کسب و کارها به دنبال رشد بیشتر و افزایش فروش هستند. استفاده از قوه طنز و میمها در دنیای اینترنت هم یکی از سریعترین و راحتترین راهها برای رسیدن به این هدف است. گاهی اوقات یک شوخی کوچک میتواند محبوبیت برند شما را چند برابر کند.
اگر به خاطر کم شدن فروش سایت از کارتان دلسرد شدید و دلتان میخواهد فعالیتتان را متوقف کنید، دست نگه دارید! اتفاقات غیرمنتظره همیشه و در هر کاری رخ میدهند. احساس ناامیدی هم اولین حسی است که در مواجهه با مشکلات با آن دست و پنجه نرم میکنید. اما اگر بدانید 15 راه حل برای حل مشکل کاهش فروش اینترنتی دارید، بازهم قید کسب و کارتان را میزنید؟
از زمانی که انسانها یکجا نشین شدند و مجبور بودند محصولات خود را به سایر انسانها ارائه دهند، با مفهوم تبلیغات آشنا شدند. در کلام، تبلیغات به معنی ابلاغ پیام است؛ یعنی با استفاده از تبلیغات میتوانید پیام و مفهومی را که میخواهید به طرف مقابل خود منتقل کنید.
خبرنامه یا newsletter یک ابزار برای بازاریابی ایمیلی است. راهی برای برقراری ارتباط با مخاطبان تا بفهمید که آنها به چه چیزهایی علاقه دارند. با ارسال گزارش و دعوت نامه در قالب خبرنامه مشترکین خودتان را از تخفیفات، رویدادها، اخبار و... مطلع کنید.
بیشتر از ۷۱ درصد متخصصان حرفهای سئو، معتقد هستند افزایش دامین اتوریتی یا اعتبار دامنه، یکی از اصلیترین راهها برای رشد سایت و افزایش ورودی به آن است. ما در این مقاله هر آنچه باید درباره اعتبار دامنه بدانید را برای شما توضیح دادیم و راهنمای کاملی درباره چیستی اعتبار دامنه و راههای افزایش دامین اتوریتی نوشتهایم.
طبق تحقیقی که در آمریکا انجام شده است، بیش از ۸۵ درصد مشتریان برای خرید اینترنتی به دنبال کد تخفیف میگردند. همین مسئله نشان میدهد که قرار دادن یک کد تخفیف درست و جذاب چقدر میتواند به جذب مشتری فروشگاه آنلاین کمک کند.
به کمک کال تو اکشن یا دکمه فراخوان، میزان فروش فروشگاه اینترنتی خودتان را افزایش دهید. با استفاده از دکمه فراخوان میتوانید کاربران را مجاب کنید که اقدام مورد نظر شما را انجام دهند. تکنیکی که میتواند بازدیدکنندگان و فروش شما را چند برابر کند.
برای افزایش فروش در عید نوروز چه فکری دارید؟ دلتان میخواهد همراه با کسب و کارهای بزرگی مثل دیجی کالا، کمپینهای پر تخفیف برای افزایش فروش و کسب درآمد میلیونی برگزار کنید؟ در ادامه میخواهیم 15 روش مؤثر برای جذب مشتری و افزایش فروش در کمپین نوروزی را معرفی کنیم.
برخلاف تصور عموم مردم، شرکتها و کسب و کارهای موفق محصول نمیفروشند؛ بلکه آنها تجربیات، احساسات و ایدئولوژیهای خاصی را میفروشند. کسب و کارهای موفق با برندهای شگفتانگیز مثل کوکاکولا، دقیقا میدانند که یک مشتری هنگام خرید، میخواهد چه تجربهای را داشته باشد. همه اینها به واسطه معجزهای به اسم برندینگ اتفاق میافتند.