دوره جدید: آموزش کامل کار با پرتال و ساخت فروشگاه اینترنتی

12 ایدۀ تخفیف گذاری برای افزایش فروش

یکی از راهکارهای افزایش فروش محصول و خدمات، استفاده از استراتژی‌های تخفیف‌گذاری است که شاید تاکنون نیز تجربۀ استفاده از آن را داشته باشید. در ادامه می‌خواهیم شما را با ایده‌هایی تست شده برای تخفیف‌گذاری آشنا کنیم تا شاهد افزایش فروش‌تان باشید.
در این مقاله می‌خوانید:

قبل از اینکه وارد موضوع استراتژی تخفیف شویم، اجازه دهید به ماجرایی اشاره کنم.

در مسیر مترو تا خانه یک فروشگاه کفش و صندل وجود داشت که هر روز از جلوی آن رد می‌شدم. روی ویترین فروشگاه، هر روز با این جمله روبرو می‌شدم: "به‌علت تغییر شغل، همۀ اجناس با 50% تخفیف به‌فروش می‌رسد." تقریبا یک سال از آن مسیر می‌گذشتم و تمام مدت این جمله را می‌دیدم؛ بدون اینکه فروشگاه دیگری جایگزین آن شده باشد! اول ویدیو زیر را ببیند تا کمی با روش‌های درست و اصولی تخفیف دادن آشنا شوید و بعد از آن ادامه مقاله را با دقت مطالعه کنید.

این ماجرا را در بعضی از کسب و کارهای دیگر مانند کسب و کارهای اینترنتی نیز بارها دیده‌ایم؛ یک تخفیف ناشیانه و بی هدف! اگر تصور شما هم از تخفیف گذاری چیزی شبیه همین است و فکر می‌کنید با این کار کسب و کارتان زیر و رو می‌شود، پیشنهاد می‌کنیم، با مطالعۀ این مقاله، مرتکب چنین اشتباهی نشوید. در مقابل از روش‌های هدفمند تخفیف‌گذاری بیشترین استفاده را ببرید. 

در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین استراتژی‌های تخفیف گذاری به‌ویژه در وب‌سایت فروشگاهی آشنا کرده و تمامی نکات، بایدها و نبایدهای آن را در قالب 12 استراتژی توضیح دهیم. پس با ما همراه باشید؛ اگر می‌خواهید تغییری در میزان فروش‌تان بدهید. ضمن اینکه در مقالۀ دیگری با عنوان «بهترین استراتژی های قیمت گذاری و راز فروش بیشتر» دربارۀ روش‌های قیمت گذاری صحبت کرده بودیم. 

تخفیف گذاری

تخفیف گذاری؛ چه زمانی؟ به چه کسی؟ و چگونه؟

تخفیف اگر در جای درست، زمان درست و به افراد درست ارائه شود، قطعا به نتیجۀ خوبی ختم می‌شود. مطمئنا ما بدون بررسی محصولات‌تان نمی‌توانیم برنامۀ مشخصی برای استراتژی تخفیف به شما ارائه بدهیم؛ اما می‌توانیم شما را در چگونگی استفاده از آنها راهنمایی کنیم.

استفاده از استراتژی های تخفیف نسبت به هدف کسب‌وکار شما تعیین می‌شود. اینکه قصد شما از اجرای آن، فروش بیشتر باشد و یا خالی کردن انبار فروشگاه از محصولات قدیمی و خاک خورده؟! قبل از اینکه وارد ایده‌های هدفمند تخفیف گذاری شویم، از شما می‌خواهیم در مورد پیشنهادات زیر کمی فکر کنید. 

  • هدف دقیق‌تان را از تخفیف مشخص کنید:

 تخفیف گذاری تنها با هدف کلی افزایش فروش، ممکن است برا‌یتان نتیجه بخش نباشد. پیش از اینکه، روی محصولات‌تان تخفیف بزنید، دقیقا هدف خودتان را مشخص کنید. مثلا اینکه می‌خواهید فروش‌تان چقدر زیاد شود؟ چه حاشیه سودی مدنظرتان است؟ هدفتان جذب مشتری جدید، یا حفظ مشتری فعلی یا اصلا فروش محصولات قدیمی است؟

  • مشتریان‌تان را بخش‌بندی کنید:

هر مشتری برای شما یک جایگاه خاص دارد و با هم برابر نیستند. به‌این ترتیب، تخفیفی که می‌گذارید نیز برای همۀ آن‌ها مشابه نیست. مثلا نوع تخفیفی که به مشتری وفادارتان ارائه می‌دهید با تخفیف یک مشتری جدید مشابه نیست. 

  • علاوه بر محصولات تخفیفی، روی فروش سایر محصولات هم هدف‌گذاری کنید:

گاهی هدف ما از اعمال تخفیف روی یک سری از محصولات، معرفی بیشتر محصولات اصلی ماست. مثلا با ارائه تخفیف روی مجموعه‌ای از محصولات، تعداد ورودی بیشتری می‌گیرید؛ بنابراین برای افراد بیشتری شناخته می‌شوید. تخفیف گذاری گاهی راهی برای معرفی بیشتر و فروش بقیۀ محصولات‌تان است. 

  • تخفیف‌های خود را به شکلی جذاب ارائه کنید

انتخاب نوع تخفیف، مقدار و زمان آن، بخشی از کار است. بقیۀ آن به نحوۀ بیان و ارائه این تخفیف است. حتما دیده‌اید که جشنواره تخفیف بعضی از فروشگاه‌ها چطور مثل بمب می‌ترکد. یا اینکه تبلیغات آن‌ها به شکلی جذاب است که مشتاق می‌شوید، از آن‌ها خرید کنید.

  • قبل از شروع تخفیف، زیرساخت‌ها را بررسی کنید

یکی از مواردی که قبل از راه‌اندازی جشنواره فروش و یا تخفیف‌های دوره‌ای باید رعایت کنید، سنجیدن منابع و امکانات است. اگر سایت اینترنتی دارید، ممکن است در ایام تخفیف بازدیدکنندگان زیادی از سایت شما دیدن کنند. اگر سایت‌تان ظرفیت لازم را نداشته باشد ممکن است بعد از ورود تعداد زیادی بازدیدکننده از دسترس خارج شود. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنم حتما از سرویس‌های معتبر برای ساخت سایت استفاده کنید.

اگر می‌خواهید یک سایت فروشگاهی عالی با امکانات کامل و زیرساخت خوب داشته باشید، فروشگاه ساز پرتال را پیشنهاد می‌کنم. پرتال یک پکیج کامل به شما می‌دهد که شامل هاست ابری، دامنه و سرویس فروشگاه ساز است. کار کردن با پرتال خیلی ساده است و سایت شما در کمتر از یک روز آماده می‌شود. علاوه‌بر این پرتال 7 روز تست رایگان دارد. پس فرصت را از دست ندهید و همین الان سایت خود را بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای بسازید.

ایده های تخفیف گذاری

ایده‌های تخفیف گذاری برای افزایش فروش

پیش‌تر از نیز مقاله‌ای با عنوان «معجزۀ هدایای تبلیغاتی در افزایش فروش»، به راهکارهایی برای افزایش فروش اشاره کرده‌ایم. در این مقاله می‌خواهیم در مورد راهکار دیگری برای افزایش فروش از جمله افزایش فروش اینترنتی، یعنی تخفیف گذاری صحبت کنیم.

ایده‌هایی که در این بخش از مقاله می‌خواهیم در مورد آن صحبت کنیم، از ایده‌های آزمایش شده برای استراتژی تخفیف گذاری است. با توجه به شرایط‌تان، هر بار می‌توانید، از این پیشنهادات تخفیف گذاری استفاده کنید.

1. با یک پیشنهاد ، "بازدید کنندگان جدید" را هدف قرار دهید

بعضی از بازدید کنندگان جدیدی که وارد وب سایت شما می‌شوند، آمادگی لازم برای خرید و پرداخت هزینه را ندارند. در این حالت ارائه یک کد تخفیف بی دلیل و حتی با محدودیت زمانی، بازخورد مناسبی برای شما ندارد. پیشنهاد می‌کنیم، شما نیز چیزی از آن‌ها درخواست کنید: 

بهترین نمونه، دریافت ایمیل آنها از طریق پاپ آپ (Pop up) یا دیگر روش‌ها و ارائه کد تخفیف در قِبال آن است. این درخواست کوچک که به آن اصطلاحا دریافت لید یا lead generation می‌گوییم، ذهن مخاطبان را برای خرید آماده‌تر می‌کند و راهی برای ارتباط با مشتری در اخیتارتان می‌گذارد.

قبل از انجام این استراتژی تخفیف گذاری در سایت، به چند نکته توجه کنید:

  •  مراقب بازدید کنندگان قدیمی باشید: 

همیشه قسمتی از مخاطبان شما، بازدید کنندگانی هستند که برای بار چندم به سایت‌تان مراجعه می‌کنند (return visitor یا بازدیدکنندگان بازگشتی). با استفاده از اطلاعات مرورگر مخاطبان (کوکی‌ها) ، مطمئن شوید که این پاپ آپِ دریافت ایمیل، فقط برای مخاطبان جدید ارسال می‌شود و مخاطبان قدیمی در هر بار بازدید با آن روبرو نمی‌شوند.

  • پیام ارائه تخفیف خود را شخصی سازی کنید:

سعی کنید طوری رفتار کنید که بازدیدکنندگان متوجه شوند این تخفیف مخصوص آنهاست و برای هر مخاطبی در سایت نمایش داده نمی‌شود. به طور مثال در متن آن ذکر کنید که این تخفیف برای شما مشتری عزیز است که برای اولین بار به سایت مراجعه کرده‌اید.

  • دلیل تخفیف خود را بیان کنید:

همانطور که «رابرت سیالدینی» در کتاب تأثیرگذاری بیان کرده؛ "مردم دوست دارند دلایلی برای آنچه انجام می‌دهند، داشته باشید." مخاطبان‌تان به چه دلیلی از شما کد تخفیف دریافت می‌کنند؟
 اگر دلیل شما از ارائه تخفیف، در ذهن مخاطبان موجه و قابل قبول باشد، آنها از مخاطب به خریدار تبدیل می‌شوند. به طور مثال می‌توانید با دلایلی مثل: تولد یک سالگی فروشگاه، یک مناسبت تاریخی و... به مخاطبان تخفیف بدهید.

2. به مشتریان وفادار خود پاداش بدهید

یکی از بهترین روش‌ها برای رضایت و حفظ مشتری فعلی، ارائه پاداش به آن‌هاست. مثلا می‌توانید در ازای هر 100 هزار تومان خرید، یک کد تخفیف 10 هزار تومانی برای خریدهای بعدی به او بدهید. نمونه این تخفیف‌ها را در سایت‌ها و کسب‌وکارهای بزرگ ایرانی مانند "دیجی کالا"، "نت برگ"، "مدیسه" و... می‌بینیم.

یک پیشنهاد: اگر قصد شما از تخفیف، صرفاً قدردانی از مشتریان وفادار است، می‌توانید به عنوان یک راه جایگزین، هزینه ارسال محصولات خریداری شده را رایگان کنید.

3. تخفیف گذاری مناسبتی، خوب جواب می‌دهد!

"10% تخفیف تابستانه را از دست ندهید"، " به مناسبت آخر فصل، همۀ اجناس 50% تخفیف دارند"، "بزرگترین حراج سال فقط در جمعۀ آخر سال!" این نوع تخفیف‌ها را قطعا بارها دیده‌اید. شماهم می‌توانید به بهانه‌های مختلفی مانند تعطیلات عید نوروز، اعیاد و آخر فصل، به مشتریان تخفیف بدهید. 

4. در مشتری حس اضطرار و عجله ایجاد کنید

جک بیرهم ( Jack W. Brehm)، در کتاب «تئوری واکنش روانشناختی» بیان می‌کند: "زمانی که فرصت‌های ما محدود شوند، آزادی عمل خود را از دست می‌دهیم. همینطور وقتی انتخاب‌های ما محدود شوند، سعی در حفظ این آزادی می‌کنیم." با توجه به این نکته روانشناسی می‌توانید یک استراتژی تخفیف مناسب و پرفروش در سایت خود بگذارید.

مثلا این پیام‌های تخفیف: " با توجه به نزدیکی فصل مدارس، تنها 20 عدد از کوله پشتی مدل عروسکی ما باقی مانده. در صورتی که از طریق لینک پایین اقدام به خرید این محصول کنید، می‌توانید از 20 درصد تخفیف آنی برخوردار شوید." یا اینکه " فقط 3 روز تا تخفیف 50% ما مانده است!"

5. برای محصولات جدید خود تخفیف بگذارید

اگر می‌خواهید محصولات‌تان در همان ابتدای قرار گرفتن در سایت در تعداد بالا به فروش برسند، از استراتژی تخفیف زودرس محصولات استفاده کنید. مثلا به این صورت که قبل از ارائه محصول، با استفاده از روش‌های مختلفی مثل ارسال ایمیل، پیامک و... با مخاطبان سایت ارتباط برقرار کرده و به آنها در مورد پیش فروش محصول جدید، با 10% تخفیف خبر دهید. 

یک نکته مهم: برای محصولات جدید، یک تخفیف منطقی در نظر بگیرید و زیاده‌روی نکنید؛ چون درصد تخفیف ناگهانی و بالا روی یک محصول، این پیام را به مشتری می‌دهد که احتمالا محصول بی‌کیفیت است. پس با این کار، به‌جای اینکه عامل فروش شوید، مانع آن خواهید شد.

6. در ازای خرید بیشتر، تخفیف بیشتری ارائه دهید

تخفیف گذاری

شاید در فروشگاه‌های اینترنتی دیده باشید، که در زمان مراجعه به سبد خرید برای پرداخت هزینه محصول مورد نظر، پیشنهاد یک محصول مرتبط هم به شما داده می‌شود. این تکنیک بیش فروشی یا up selling است. این استراژی احتمال خرید مشتریان را افزایش می‌دهد. شما می‌توانید با اجرای این ایده و همچنین ایجاد تخفیف روی قیمت محصول دوم، محصولات بیشتری به مشتری خود بفروشید.

همینطور به یک روش دیگر می‌توانید محدوده‌های خرید تعیین کرده و به ازای آن، تخفیف‌هایی را به مشتری ارائه دهید. مثلا:

  • تخفیف 20 هزار تومانی برای خریدهای بیشتر 250 هزار تومان
  • تخفیف 45 هزار تومانی برای خریدهای بیشتر از 50 هزار تومان

7. برای مشترکین خود یک تخفیف خاص در نظر بگیرید

یکی از بهترین استراتژی‌ها برای حفظ مشتری در مدتی طولانی‌تر، ایجاد اشتراک است. از مخاطبان بخواهید به باشگاه مشتریان شما بپیوندند. در مقابل، وعده استفاده از مزایایی مانند دریافت مقالات مهم، آموزش‌های رایگان، ارسال مجانی خریدها و... و در نهایت تخفیف محصولات را به آن‌ها بدهید.

عضویت در این باشگاه و دریافت اشتراک، با توجه به سیاست کاری شما می‌تواند پولی یا رایگان باشد. نکته مهم این است که تخفیف‌های ارائه شده در این باشگاه نرخ تبدیل بالاتری دارند؛ زیرا اینها، تخفیف‌هایی کاملا خصوصی سازی شده است و مخاطبان ارزش بیشتری برای آن قائل‌اند.

8. به‌صورت بسته ای یا پکیج تخفیف دهید

در هر فروشگاهی تعدادی از محصولات به دلیل محبوبیت پایین یا دلایل دیگر در کنج انبار خاک می‌خورد. مثلا شاید در فروشگاه لباس شما، شلوار جین آبی فروش خوبی دارد اما شلوار کتان قهوه‌ای که از سال گذشته در انبار باقی مانده مشتری ندارد. می‌توانید به ازای خرید هر شلوار جین، یک شلوار کتان نیز به مخاطب هدیه بدهید. با استفاده از این استراتژی هم محصولات قدیمی خود را به فروش می‌رسانید، هم فروش محصولات جدیدتان را افزایش می‌دهید.

یک نکته: البته بهتر است در ترکیب محصولات کمی دقت داشته باشید. مطمئنا شلوار بچه گانه قرمز در کنار شلوار لی مردانه، محبوبیت زیادی برای مخاطب ندارد!

تخفیف به صورت بسته ای

9. از استراتژی "بازیابی سبد خریدهای رها شده" استفاده کنید

جالب است، بدانید که بین 40 تا 60 درصد از مخاطبان، سبد خرید خود را دقیقا در هنگام پرداخت، رها می‌کنند. دلیل این موضوع در اغلب اوقات، هزینه‌های اضافه شده به سبد خرید مانند هزینه ارسال، مالیات یا ارزش افزوده است. طبق اطلاعات ارائه شده توسط hubspot، بیش از 24 درصد خریداران حاضرند با افزایش خریدشان از سایت، هزینه ارسال را نپردازند.

مثلا می‌توانید با کمک ایمیل یا شماره تلفن وارد شده توسط کاربر قبل از عملیات پرداخت، با مخاطب تماس برقرار کنید. به او مژده تخفیف چند درصدی یا حتی رایگان شدن هزینه ارسال محصولات را بدهید. در نهایت نیز با قرار دادن یک لینک از او درخواست کنید تا خرید خود را به همراه تخفیف اعمال شده تکمیل کند. این موضوع می‌تواند تعداد سبد خریدهای رها شده سایت شما که به دلیل هزینه های ارسال از پرداخت آن منصرف شده‌اند را کاهش دهد.

10. تخفیف به‌ شرط بازاریابی دهان به دهان

این متن ایمیل ارسال شده از یک سایت فروش لباس است که در آن با استفاده از کد تخفیف، مخاطب را تشویق به معرفی محصول به اطرافیان می‌کند: «با معرفی محصولات ما به دوست خود، او در اولین خرید از 25 درصد تخفیف برخوردار شده و شما هم در خرید بعدی، 20 درصد تخفیف دریافت خواهید کرد.»

بازاریابی دهان به دهان که تأیید اجتماعی را در مخاطبان ایجاد می‌کند، بهترین نوع بازاریابی در هر کسب و کار است. در این روش مارکتینگ، مخاطبان و خریداران شما پس از مشاهده کیفیت محصول و خدماتتان، شما را به دوستان و آشنایان نیز معرفی می‌کنند. تأثیر بازاریابی دهان به دهان، بسیار شگفت انگیز است و فروش شما را بالا می‌برد.

11. به شرکت کنندگان در رویدادها و دورهمی‌ها تخفیف دهید

کسب‌وکار‌های موفق، گاهی به بهانه‌های مختلف، رویداد‌هایی مانند دورهمی معرفی محصول جدید را برای مخاطبان خود برگزار می‌کنند. با توجه به اینکه در این بازدیدها علاقه و اعتماد مخاطبان به شدت نسبت به شما افزایش پیدا می‌کند، می‌توانید در انتهای آن یک کد تخفیف مناسب به آن‌ها بدهید. این کار علاوه بر افزایش فروش، به افزایش رضایت مشتری هم کمک می‌کنید.

12. به صورت خصوصی به مشتریان خود تخفیف دهید

"20 درصد تخفیف تنها برای اعضای کانال تلگرامی سایت ما! اگر عضو کانال هستید با کلیک روی دکمه زیر کد تخفیف 20 درصدی را دریافت کنید!" این یک نمونه از تخیف‌های مد نظرمان است. هر چقدر که پیام‌های تبلیغاتی شما خصوصی‌تر باشد و کاربر آن را مختص خود ببیند، احتمال خریدش بیشتر می‌شود. مثلا می‌توانید برای مخاطبانی که از طریق لینک موجود در بیوی اینستاگرام یا لینک‌های کانال تلگرام‌تان وارد سایت می‌شوند، تبلیغاتی جداگانه و خصوصی ارسال کنید.

هدفمند تخفیف بدهید

به عنوان کلام آخر می‌خواهیم یک پیشنهاد جالب راجع به نوع ارائه تخفیف به شما بدهیم. برای ارائه مقدار تخفیف، به ارزش آن در ذهن مخاطب توجه کنید!

  • اگر قرار است برای محصول 150 هزار تومانی خود، 20 درصد تخفیف در نظر بگیرید، با توجه به اینکه 20 درصد این قیمت برابر با 30 هزار تومان است، گفتن "تخفیف 30 هزار تومانی" به جای "تخفیف 20 درصدی" تأثیر بهتری بر ذهن مخاطب شما دارد.
  • یا اینکه برای تخفیف روی محصول 50 هزار تومانی خود، احتمالاً استفاده از واژه 20 درصد تخفیف تأثیر بیشتری بر ذهن مخاطب دارد تا "10 هزار تومان تخفیف". 

راستی شما از چه روش‌هایی برای تخفیف استفاده می‌کنید؟ همچنین اگر ایدۀ دیگری برای تخفیف‌گذاری می‌شناسید، خوشحال می‌شویم در بخش نظرات آن را با ما نیز در میان بگذارید. 

دیدگاه خود را ارسال کنید

دیدگاه‌ها

باسلام و درود
خب وقتی من خود محصول رو از شرکت باحاشیه سود ۳۰ درصد میگیرم! و قینت محصول هم درج شده... چطور میتونم تخفیفی بدم که هم مشتری خوشش بیاد و ثابت بمونه و هم من سود خودم رو گرفته باشم و فروشم روزانه بالاتر بره

سلام
از سود خودتون باید تخفیف بدید

ممنون از سایت پورتال بابت این مقاله عالی

سلام
خواهش میکنم دوست عزیز :)

مقاله خوبی بود مخصوصا قسمت " 12. به صورت خصوصی به مشتریان خود تخفیف دهید
. ممنون از سایت خوبتون

سلام
خوشحالیم که براتون مفید بوده

عالی بود خیلی ایده به ذهنم آمد ممنون ازتون

سلام
با تشکر از مطلب خوبتون، یه سوال داشتم:
مثلا یک محصول رو تهیه کردم و چون عمده است کلا 10 درصد سود رو محصول کشیدم. چطور روی همچین محصولی که سود اصلیش 10 درصده، تخفیف 20 درصد یا 30 درصد و یا حتی 40 درصد بذارم؟؟؟
روی سود 10 درصد چه تخفیفی میشه اعمال کرد؟؟؟

سلام
برای اینکه 2 یا 3 تا محصول بزارن یه تخفیف 15 درصدی بزارید.

با سلام خیلی ممنون از مطالب مفیدتون من تو کار پخش پنیرپیتزا هستم که نسبت به برندهای دیگه قیمت بالاتری داره و همین باعث کاهش خرید شده برای افزایش فروش ممنون میشم راهنماییم کنید سپاس

سلام خدمت شما
شما باید بتونید مخاطبان را نسبت به افزایش قیمتتون و کیفیت خوب محصول آگاه کنید. به همین خاطر پیشنهاد میکنیم محصولتون رو به رستوران ها معرفی کنید و کم کم از این طریق مشتری جذب کنید.

درود
کلیت این مطلب خوب بود.
اما اواسط در مورد فروشگاه ساز پرتال خودتان صحبتی کردید و کاری به کل اون ندارم. تنها یک بخش " ۷روز مهلت تست رایگان؟!!! "
فکر نمی‌کنید تنها یک هفته بسیار کم باشه؟ در هفت روز شما دسته بندی و قالب کلی و نوع چینش هم نمی‌تونید تمام کنید ، چه برسه کسی ببینه سایت رو و بتونی متوجه بشی خوب هست یا خیر.
اینکه تلفن همراه یا پنیر پیتزا نیست که روز مهلت تست بدید و بگید اگر مشکل یا کیفیت نداشت برام پس بیارید.
سایت هم خودش اصولی داره. برای همینه فکر میکنم تقریبا ۷۰درصد مشتریان بالقوه خودتون ازتون خرید نمیکنن.
حداقل سه هفته تا یکماه مهلت بزارید.
بدرود

سلام دوست عزیز
ببینید پلتفرم سایت ساز به این صورت هست که سایت شما در کمترین زمان ساخته بشه. ساختن سایت تو پرتال 5 دقیقه هم از شما زمان نمیگیره.با مشاهده ویدئوهای آموزشی هم میتونید تو مدت ۷ روزه سایتتون رو بسازید.
مهلت تست پرتال به این خاطر هست که شما با پنل مدیریت آشنا بشید و ببینید آیا پرتال امکانات لازم شما رو برای ساخت سایت داره یا خیر. اگر تو انی مدت 7 روزه تغییراتی روی سایت اعمال کرده باشید اما نیاز به زمان بیشتری برای تکمیل سایت داشته باشید میتونید به پشتیبانی پرتال یک تیکت بزنید. درخواست کنید که سایت شما 7 روز دیگه هم تو مرحله تست آزمایشی قرار بگیره تا سایتتون تکمیل بشه.
شما اگر بخواید با روش های دیگه ای مثل برنامه نویسی یا وردپرس سایت بسازید خبری از تست رایگان نیست. ما این فرصت رو ایجاد میکنیم که کاربرامون اول خودشون از نزدیک با پنل کار کنن اگه از امکانات راضی بودن که باعث خوشحالی ما هست.

سلام وقت بخیر من عسل میفروشم
میخوام یه قرعه کشی بزارم بگم هر کس از تاریخ ۳۰دی تا ۱۰بهمن ۴کیلو عسل بخره ۳تا سکه پارسیان به صورت قرعه کشی دریافت کن

سلام وقت بخیر
ممنون از راهنماییتون خیلی عالی بود
من الان نزدیک ده سال فروشگاه لباس مردانه با این رقابت تو بازار هست میخواستم برای فروش بیشتر نگه داشتن مشتریان ثابت وقدیمی روش به عنوان بن تخیف یا غیر استفاده کنم موندم چکار کنم ممنون میشم اگه راهنمایی کنید از کجا شروع وچطووری

سلام دوست عزیز
میتونید کارت‌های بن تخفیف داشته باشید.
مثلا هر مشتری که ۳ تا کارت بن تخفیف داشت بتونه یک تخفیف ۵۰ درصدی برای خرید لباس داشته باشه.

سلام
ی پیج انلاین شاپ لباس دارم برای اینک مشتریان بیشتری جذب بشه میخام این تخفیفو بزارم
که هر ۳نفری که خرید کنن از طرف ی معرف ۱۰درصد تخفیف میگیرند.
ولی جمله بندیم اشتباهه درستشو بهم بگین ممنون

بسیار مفید بود

باسلام و سپاس فراوان از مطالب موثر و مقاله کاربردیتون
ممنون میشم برای افزایش فروش فروشگاه سبزی مارکت راهکارهایی رو دراختیارم بذارید.

سلام
در لینک زیر تعداد زیادی مقاله در مورد روش های افزایش فروش تهیه کردیم که حتما به دردتون میخوره
https://www.portal.ir/blog/increase-sell

با سلام و سپاس ، بسیار مفید بود .
ممکنه در مورد برگزاری جشنواره ها هم نکاتی را بفرمائید ؟

سلام
همین نکات هم برای جشنواره ها میتونید رعایت کنید و نتیجه خوبی میده

خیلیم عالی..ممنون

بسیار ممنون از مقاله و سایت عالی شما

سلام
خواهش میکنم دوست عزیز خوشحالیم که براتون مفید بوده

سلام متشکرم.خیییلییی پیشنهادات شما عالی بود.من خودم مطلبی که به ذهنم رسید اینه که ان شاءالله تخفیف درصدی روی محصول بذارم و محصولات قدیمی رو نصف قیمت بفروشم

سلام
خواهش میکنم امیدوارم که نتیجه بگیرید. حتما در این روزهای نزدیک به عید تخفیف گذاشتن روی محصول میتونه خیلی به فروشتون کمک کنه

سلام
مردم مشهد در مقابل تخفیف واکنش عجیبی دارند. 110 نفر متقاضی دوره آموزشی ما بودن که بخاطر مشکل ات مختلف بخصوص مالی نتونسته بودن تو دوره آموزشی ماساژ ما شرکت کنند. من یه جشنواره فروش 3 روزه گذاشتم ولی فقط 3 تا 4 نفر تماس گرفتن که مدارک رو بهشون بگم که بیارن برای ثبت نام ولی جالب اینه که همونها هم نیومدن. بنظرتون باید چکار کرد؟؟؟

سلام
احتمالا اطلاع رسانی کمی داشتید. پیج‌های اینستاگرامی رو ببینید چطور فروش ویژه میذارن. هر روز و روزی 3 یا 4 بار توی پست و استوری میگن ما تخفیف داریم و اگه الان نخری کلی ضرر میکنی و از این حرفا

باسلام وخسته نباشید
از اطلاعاتی که گذاشتید متشکرم
من از نظرجمله بندی مشکل دارم من دریک پخش روغن موتور وفیلتر مشغول بکار شدم میخواستم به مشتریان جدید این پخش که خودم جذب میکنم به هرکدام جداگانه کد اشتراک اختصاصی بدم بدم تا هم مشتریان خودم هم براحتی مشخص بشه وهم ثبت سفارش وهم بردن سفارشاتشون به سهولت انجام بگیره ومشتریان برا اینکه از این کد اشتراک استفاده کنند ۱۰در صد تخفیف برای اولین خریدشون میدم در تاریخ محدود ومشخص شده بدم
میشه لطف کنید برام جمله بندی کامل بفرمائید خودم اینو نوشتم ولی این جمله به دل خودم نمیشینه چه برسه به مشتری
((((((۱۰٪تخفیف ویژه برای همکارانی که تامورخه ۱۴۰۰/۶/۳۱برای اولین ثبت سفارش از کد اشتراک اختصاصی خودشان استفاده نمایند))))
اگه راهنمایی کنید لطف بزرگی درحقم کردید
باتشکر:بیدار

سلام
1- 10 درصد تخفیف ویژه برای اولین سفارش از طریق کد اشتراک اختصاصی فقط تا پایان شهریور
2- اولین سفارش خودتان را با کد اشتراک اختصاصی ثبت کنید و 10 درصد تخفیف بگیرید

ممنون بابت اطلاعات خوبتون سایت بیوتی لاولی برای محصولات ولنسی خودش تا 50 درصد تخفیف گذاشته

سلام
خواهش می‌کنم ایشالا موفق باشید

من درصد خیلی کمی حدور ۴۰ درصد روی لباسام گذاشتم و چطور می تونم‌تخفیف بدم و فروشم را بالا ببرم

سلام
میتونید 10 درصد مثلا تخفیف بدید. این طوری هنوز روی هر محصول 30 درصد سود میکنید. به هر حال ارزش داره برای فروش بیشتر، سودتون کمتر بشه.

سلام مطالب خیلی عالی بود سپاس از شما

سلام
ممنون بابت لطفتون

عرض ادب و احترام
خیلی خوب و موئثر بود، من دنبال یک سری جمله بندی خاص برای برندینگ و مارکتینگ در حیطه فروش کالاهای پیشگیری از بارداری هستم و میخوام با این جملات تخفیف بزنم اما نمیدونم از چه جملاتی استفاده کنم
ممنون میشم راهنمایی کنید. بسیار سپاسگزارم

من کمک برای فروش بالام میخوام

مرسی عالی بود

خواهش میکنم :)

واقعا مطالب عالی و اموزنده بود

خوشحالیم که براتون مفید بوده آقای فرجی :)

بنظرم اگه بتونیم تخفیف هارو خوب ارائه بدیم، فروشمون خیلی زیاد میشه. ممنون از مقالتون. اتفاقا منم یه مقاله در سایتم با همین محوریت نوشتم.

بله همینطوره :)

بسیار مطالب مفید و عالی بود

مرسی از شما :)

خلاصه و مفید متشکر

قربان شما

خیلی عالی و کاربردی بود ممنونم ازتون
خسته نباشید 😘😘😘
تخفیف برای تولد کانالم ( دلبریجات ساحل) میخواستم که واقعا عالی بود

سلاام
وقت شما بخیر باشه.
خوااهش میکنم. مرسی از شما بابت نظرتون :)
خوشحالیم که بهتون کمک کرده.

سلام وقت بخیر
من نماینده شرکت بیمه هستم و ی سری تخفیفات داریم اما نمیدونم چطوری این ها رو ارائه بدم .ممنون میشم راهنمایی بفرماید

سلام خانم طاهری عزیز.
شما دفتر بیمه دارید؟ ینی چجوری خدماتتون رو دارید به مشتری ارائه میدید؟

عاااااالی بود استفاده کردیم

خیلی هم عالی که براتون مفید بوده :)

سلام یه فروشگاه میتونه برای مشتری های خود و وفا دار کارتی تهیه کنه که مشتری با دریافت اون کارت برای خرید آینده خود به متصدی صندوق کارت را نشان دهد و تخفیف خود را بگیرد و به طوره مثال کارت مشتر را میشه شارج کرد باز برای خرید آینده خود هرچه خرید بیشتر امتیاز بیشتر و فاکتور بعد تخفیف بیشتر

سلام آقای مختاری عزیز
آره درسته؛ به نکته خوبی اشاره کردین.
یک سری از فروشگاه ها این کارو انجام میدن و یه کارت با عنوان ممبرشیپ رو به مشتری هاشون میدن تا دفعات بعدی شامل تخفیف بشه.

منبع این مقاله میشه ذکر کنید

مریم جان ما منبع مشخصی برای هر مقاله نداریم. هر مقاله مجموعه ای از چندتا مقاله زبان اصلی به علاوه اطلاعات و تجربه خودمون هست. مثلا یه نمونه از منابع این بودش:
https://buyergenomics.com/discounting-strategies-and-tactics/

خیلی خوب و موئثر بود، من دنبال یک سری جمله بندی خاص برای برندینگ و مارکتینگ در حیطه کارهای زیبایی و دندانپزشکی هستم
کلا بخش درمان
هم اینها تاثیر گذار بودند، هم اگر بتونید راهنمایی کنید، سپاسگزار می‌شوم

سلام هاله عزیز
وقت شما بخیر باشه.
من کامل متوجه کاری که میخواید انجام بدید نشدم واقعیتش.
ینی قصدتون اینه که این کارها رو توی پیج یا سایت خودتون انجام بدید؟ یا اینکه برای بقیه اینکارو انجام بدید؟
اگه بیشتر توضیح بدین بهتر میتونم راهنماییتون کنم هاله جان :)

واقعا کاربردی بود،سایتای دیگه برای شرایط مبتدی،مطلب قابل ارائه نداشتن

خوشحالیم که برات مفید و کاربردی بوده فاطمه جان :)

خیلی خوب بود این مقاله

مرسیی از تو سمیرای عزییز :)

عاااالی

خواهش میکنم :)
مرسی از شما

عاااالی

ارسال دیدگاه
  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
ساخت سایت و فروشگاه اینترنتی
02191003383 داخلی 2