دوره جدید: آموزش کامل کار با پرتال و ساخت فروشگاه اینترنتی

صورت‌حساب‌های کاربران

پرتال این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا برای هر کدام از مشتریان سایتتان که خواستید صورت‌حساب صادر کنید. صورت‌حسابی که ایجاد می‌کنید 2 حالت دارد:

  1. می‌توانید یک صورت‌حساب باز ایجاد کنید تا مشتری بتواند آن را پرداخت کند.
  2. می‌توانید یک صورت‌حساب پرداخت شده ایجاد کنید.

شما همچنین امکان مدیریت تمام صورت‌حساب‌ها را در سایتتان دارید و می‌توانید صورت‌حساب‌هایی که از طریق کارت به کارت یا انتقال بانکی پرداخت می‌شوند را به‌صورت دستی تأیید کنید.

ایجاد صورت‌حساب

برای ایجاد صورت‌حساب باید مراحل زیر را دنبال کنید:

ایجاد صورت‌حساب

  1. ابتدا وارد پنل مدیریت سایتتان شوید و از منوی سمت راست روی گزینه "امور مالی" کلیک کنید.
  2. از بین گزینه‌های باز شده روی صورت‌حساب‌های کاربران کلیک کنید.
  3. در ادامه وارد صفحه مدیریت صورت‌حساب‌ها می‌شوید. در این صفحه تمام صورت‌حساب‌های صادر شده را مشاهده می‌کنید.
  4. برای ایجاد صورت‌حساب روی دکمه "ایجاد صورت‌حساب" کلیک کنید.
  5. در صفحه ایجاد صورت‌حساب، در بخش اول باید توضیحاتی در مورد صورت‌حساب بنویسید.
  6. در ادامه نام کاربری مشتری و سررسید پرداخت صورت‌حساب را وارد کنید.
  7. در بخش گزینه‌های صورت‌حساب روی دکمه افزودن کلیک کنید و محصول یا خدمات موردنظرتان را به همراه قیمت و سایر موارد بنویسید.
  8. در بخش کوپن‌های تخفیف می‌توانید از کوپن تخفیفی که در سایتتان دارید استفاده کنید.
  9. در بخش تنظیمات اگر تیک گزینه اول را بزنید، مشتری می‌تواند صورت‌حساب را پرداخت کند. در صورتی که تیک گزینه دوم را بزنید، صورت‌حساب تأیید شده و به حالت پرداخت شده در می‌آید.

از طریق بخش صورت‌حساب‌های کاربران در قسمت امورمالی می‌توانید صورت‌حساب‌هایی که نیاز ندارید را حذف کنید. برای این کار کافیست روی مربع سمت راست صورت‌حساب کلیک کنید و از بالای صفحه دکمه حذف را بزنید. دقت کنید که صورت‌حساب حذف شده برای همیشه از سایتتان پاک می‌شود و قابل بازگشت نیست.

سایت شما بخشی به نام کیف پول دارد که کاربران می‌توانند به آن پول واریز کرده و از اعتبار کیف پولشان برای خرید محصول از فروشگاه استفاده کنند. در بخش کیف پول بیشتر در مورد این قابلیت پرتال توضیح دادیم.

02191003383 داخلی 2