بعد از اینکه سفارشی در سایتم ثبت شد چه کاری باید انجام دهم؟ احتمالاً این سؤال در ذهن شما هم وجود دارد. در مرحلۀ اول، باید از طریق بخش سفارشها، محصولاتی که مشتری از شما خریده است را مشاهده کنید. اگر محصولات خریداری شده را دارید، باید آنها را برای ارسال آماده کنید. در صورتی که محصول سفارش داده شده را ندارید، آن را تهیه کنید.
مراحل پیگیری و بسته بندی سفارش
در این مرحله، وضعیت سفارش را در حالت در حال پیگیری قرار دهید تا مشتری متوجه شود که سفارشش در مرحلۀ آمادهسازی است. بعد از اینکه محصولات را آماده کردید، باید آنها را بستهبندی کنید. معمولاً کالاهایی که احتمال خرابی و آسیب آنها موقع ارسال زیاد است، باید به خوبی بستهبندی شوند. مثلاً کالاهایی مثل لباس و پوشاک، موقع حمل و نقل آسیب نمیبینند؛ اما کالایی مثل موبایل یا لپتاپ شکستنی هستند و باید بهخوبی آنها را بستهبندی کنید.
بعد از اینکه محصولات را بستهبندی و آماده کردید، نوبت به ارسال آنها برای مشتری میرسد. در بخش (ارسال سفارش) از راهنمای پرتال، در این مورد توضیح دادیم.