دوره جدید: آموزش کامل کار با پرتال و ساخت فروشگاه اینترنتی

مدیریت پرداخت‌ها

تمام پرداخت‌هایی که مشتریان و کاربران سایت شما به هر روشی انجام می‌دهند، در بخش مدیریت سایتتان ثبت می‌شود. به این ترتیب می‌توانید پرداخت‌ها را مشاهده و آن‌ها را مدیریت کنید. حتی پرداخت‌هایی که به‌صورت دستی از بخش ثبت پرداخت وارد می‌کنید هم در فهرست پرداخت‌های سایت شما ثبت می‌شود. این قابلیت پرتال به شما می‌کند تا راحت‌تر بتوانید پرداخت‌هایی که برای سفارشات انجام می‌شود را مدیریت کنید.

نحوه مدیریت پرداخت‌ها در پرتال

برای دسترسی به لیست پرداخت‌های سایتتان و مدیریت آن‌ها مراحل زیر را طی کنید:

  1. ابتدا وارد پنل مدیریت سایتتان شوید.مدیریت پرداخت ها
  2. از منوی سمت راست پنل مدیریت، روی گزینۀ "امور مالی" کلیک کنید.
  3. از بین گزینه‌هایی که باز می‌شود، روی "پرداخت‌های کاربران" کلیک کنید.
  4. حالا می‌توانید لیست تمام پرداخت‌هایی که در سایت شما انجام شده است را ببینید.

تفاوت بخش پرداخت‌ها با قسمت صورت‌حساب‌ها این است که بخش پرداخت‌ها فقط مواردی را نمایش می‌دهد که کاربر وارد درگاه شده است. حالا ممکن است پرداخت کاربر در وضعیت تأیید شده، رد شده یا تکمیل نشده قرار بگیرد. از طریق بخش مدیریت پرداخت‌ها می‌توانید ببینید که پرداخت‌های کاربران در چه وضعیتی قرار دارد. همچنین اطلاعات پرداخت مثل درگاهی که پرداخت از طریق آن انجام شده است هم به شما نمایش داده می‌شود. از قسمت بالای این صفحه، می‌توانید پرداخت‌ها را براساس وضعیت یا تاریخ فیلتر کنید. همچنین می‌توانید پرداخت‌ها را به‌صورت دستی تأیید یا رد کنید.

02191003383 داخلی 2