دوره جدید: آموزش کامل کار با پرتال و ساخت فروشگاه اینترنتی

مدارک

سایت شما در پرتال این قابلیت را دارد که کاربران مدارک مربوط به خودشان را ارسال کنند و شما هم می‌توانید این مدارک را تأیید یا رد کنید. به عنوان نمونه، کاربر سایت شما می‌تواند تصویر کارت ملی یا تعهدنامه را از طریق سایتتان ارسال کند و شما این مدارک را در پنل مدیریت سایت مشاهده می‌کنید. برای اینکه کاربر شما مدرکی را بفرستد، ابتدا باید در سایتتان ثبت‌نام کند. سپس از طریق پنل کاربری به بخش مدارک کاربری برود. در صفحه‌ای که برایش باز می‌شود، روی دکمۀ ایجاد مدرک کلیک می‌کند و در ادامه می‌تواند مدرک درخواستی شما را آپلود کند.

مشاهده و تأیید مدرک

برای دیدن مدارکی که توسط کاربران ارسال شده است و تأیید یا رد آن‌ها، باید مراحل زیر را انجام دهید:

  1. از منوی سمت راست پنل مدیریت، روی گزینۀ "کاربران" کلیک کنید.
  2. از بین گزینه‌های باز شده، روی "مدارک" کلیک کنید.
  3. در صفحه‌ای که برای شما باز می‌شود، مدارک ارسالی از طرف کاربران را مشاهده می‌کنید.
  4. از طریق فیلترهای بالای صفحه می‌توانید مدارک را براساس وضعیت یا نوع آن‌ها فیلتر کنید.
  5. برای دیدن مدارک باید روی آیکون "دریافت" که در ستون سمت چپ هر مدرک قرار دارد، کلیک کنید.
  6. برای تأیید یا رد مدرک باید روی مربع سمت راست هر مدرک، کلیک کنید. سپس از بالای صفحه روی دکمۀ "عدم تایید" یا "تایید" کلیک کنید.
  7. با کلیک روی نوع مدرک، وارد صفحه ویرایش مدرک می‌شوید و از طریق آن می‌توانید مدارک کاربران ویرایش کنید.

مدارک کاربران را از طریق بخش کاربران و قسمت کل کاربران هم می‌توانید مشاهده کنید. در این قسمت کافیست روی آیکون مدارک که در ستون سمت چپ هر کاربر قرار دارد کلیک کنید تا مدارک آن کاربر به شما نمایش داده شوند.

شما می‌توانید به‌صورت دستی هم برای هر کاربر مدرک ایجاد کنید. برای این کار، از صفحۀ مدارک روی دکمۀ "ایجاد مدرک" در بالای صفحه کلیک کنید. بعد از آن وارد صفحه‌ای می‌شوید که در آن می‌توانید مدرک کاربر را وارد کنید.

برای اینکه کاربران سایتتان متوجه شوند که باید مدارکشان را ارسال کنند، می‌توانید یک اعلامیه در پنل کاربران سایتتان قرار دهید. در بخش اعلامیه‌هاتوضیح دادیم که چطور این کار را انجام دهید.

02191003383 داخلی 2