دوره جدید: آموزش کامل کار با پرتال و ساخت فروشگاه اینترنتی

پشتیبانی

پشتیبانی یکی از خدمات مهمی است که پرتال به‌صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد. در طول مراحل ساخت سایت یا تغییر بخش‌های مختلف آن، امکان دارد به آموزش نیاز داشته باشید یا سؤالی برای شما ایجاد شود. در ابتدا باید بگوییم که تعداد زیادی ویدیو آموزشی تهیه کردیم که نحوۀ کار با بخش‌های مختلف پرتال در آن‌ها آموزش داده شده است.

به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم حتماً تمام ویدیوهای آموزشی را مشاهده کنید تا کار کردن با پرتال را کامل یاد بگیرید. در صورتی که بعد از دیدن ویدیوها همچنان سؤال یا مشکلی داشتید، از طریق راه‌های ارتباطی زیر می‌توانید با پشتیبانی پرتال در تماس باشید تا به شما کمک کنند.

  1. ارتباط از طریق تیکت پشتیبانی
  2. تماس با شمارۀ پشتیبانی پرتال (02191003383 داخلی 2)

نحوۀ ارسال تیکت پشتیبانی به پرتال

اگر می‌خواهید تیم پشتیبانی تغییری روی سایت شما اعمال کند، باید تغییر مورد نظر را از طریق تیکت و به‌صورت مکتوب به تیم پشتیبانی درخواست دهید. برای ارسال تیکت به پشتیبانی پرتال، لازم است از طریق پنل مدیریت سایتتان اقدام کنید. در بخش (ورود به مدیریت) راهنمای پرتال توضیح دادیم که چطور می‌توانید وارد پنل مدیریت سایتتان شوید. بعد از ورود به مدیریت سایت، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. از منوی سمت راست روی گزینۀ پشتیبانی کلیک کنید.
  2. از بین گزینه‌هایی که ظاهر می‌شود، گزینۀ تیکت‌های شما به پرتال را انتخاب کنید.
  3. در صفحۀ جدیدی که باز می‌شود، روی دکمۀ درخواست جدید در بالا و سمت چپ صفحه کلیک کنید.
  4. حالا موضوع، عنوان، اولویت و شرح درخواست خودتان را در کادرهای مربوطه وارد کنید.
  5. اگر می‌خواهید فایلی را برای پشتیبانی پرتال بفرستید، آن را از بخش انتخاب فایل وارد کنید.
  6. در نهایت روی دکمۀ ارسال درخواست کلیک کنید تا تیکت شما برای پشتیبانی پرتال ارسال شود.

اگر دوباره به بخش پشتیبانی و تیکت‌های شما به پرتال بروید، می‌توانید وضعیت درخواستتان را پیگیری کنید. کارشناسان تیم پشتیبانی پرتال در کمترین زمان ممکن پاسخ تیکت شما را می‌دهند. اگر خواستید برای پاسخ کارشناس پشتیبانی پرتال جوابی ارسال کنید، از طریق همان تیکت جوابتان را وارد کنید و لازم نیست تیکت جدیدی ایجاد شود.

خدمات پشتیبانی رایگان پرتال

اینکه یک تیم حرفه‌ای به‌صورت دائمی در کنار شما باشد تا مشکلات و درخواست‌های مربوط به سایتتان را پیگیری کند موضوع بسیار مهمی است. هدف ما این است که شما اصلاً لازم نباشد وقت گران‌بهایتان را صرف درگیری با موارد فنی سایتتان کنید. برای موفقیت کسب و کارتان باید تمرکزتان فقط روی بازاریابی و فروش باشد. در نتیجه یک تیم پشتیبانی حرفه‌ای و کاربلد در خدمت شماست که در کمترین زمان ممکن مشکلات شما را رفع می‌کند و به سؤالاتتان پاسخ می‌دهد.

به این ترتیب به‌راحتی می‌توانید روی کسب درآمد از سایتتان تمرکز کنید. ما سعی کردیم تمام نکات مهم و سؤالات متداولی که کاربران از تیم پشتیبانی پرتال می‌پرسند را در ویدیوهایی آموزشی و همین راهنما پاسخ دهیم. به همین دلیل حتماً این دو منبع مهم را مشاهده کنید تا به جواب خیلی از سؤالات و مشکلاتتان برسید.

تیم پشتیبانی پرتال در روزهای عادی از ساعت 8 صبح تا 10 شب در خدمت شماست و در روزهای تعطیل از ساعت 8 صبح تا 5 بعد از ظهر آمادۀ پاسخگویی به شما هستند. تیم پشتیبانی پرتال تمام روزهای سال حتی در تعطیلات نوروز و روز تحویل سال هم به مشکلات شما رسیدگی می‌کنند.

خدمات پشتیبانی رایگان پرتال روی تمام بسته‌های ما وجود دارد و بعد از فعال‌سازی سایتتان در پرتال، می‌توانید از پشتیبانی رایگان استفاده کنید. در بخش (فعال‌سازی) راهنمای پرتال به شما توضیح دادیم که چطور سایتتان را فعال کنید.

02191003383 داخلی 2