دوره جدید: آموزش کامل کار با پرتال و ساخت فروشگاه اینترنتی

پست‌رسان

پست‌رسان یک شرکت واسط بین فروشگاه‌های اینترنتی و پست است که خدمات ارسال سفارش را انجام می‌دهد. یکی از ویژگی‌های خوب پست‌رسان این است که قابلیت پرداخت در محل را به شما می‌دهد. خدمات پست‌رسان به این صورت است که بعد از ثبت سفارش در سایتتان، مأمور پست به محل شما می‌آید و سفارش را دریافت می‌کند. سپس سفارش به مشتری تحویل داده می‌شود و هزینۀ سفارش هم همان‌جا از مشتری دریافت خواهد شد. هزینه سفارش بعد از چند روز به حساب شما واریز می‌شود.

نحوه اتصال سایت به پست رسان

پرداخت در محل باعث می‌شود که مشتریان راحت‌تر به فروشگاه شما اعتماد کنند و در نتیجه فروشتان بیشتر می‌شود. پرتال با سرویس پست‌رسان یکپارچه است و به‌راحتی و بدون هیچ دانش فنی خاصی می‌توانید از خدمات پست‌رسان در سایتتان استفاده کنید. استفاده از خدمات پست‌رسان 2 مرحله دارد:

  1. در مرحلۀ اول باید در سایت پست‌رسان ثبت‌نام کنید و منتظر بمانید تا اطلاعات شما تأیید شود.پست رسان
  2. بعد از این که مراحل ثبت‌نام در سایت پست‌رسان را انجام دادید، باید برنامه‌جانبی پست‌رسان را در سایتتان فعال کنید. برای اینکار از پنل مدیریت سایتتان به بخش "برنامه‌های جانبی" بروید. از لیست برنامه‌های جانبی، روی دکمۀ نصب برنامه در پایین کادر پست‌رسان کلیک کنید. حالا نام کاربری و رمز عبور وب‌سرویس پست‌رسان را وارد کرده و روی دکمۀ "نصب برنامه" کلیک کنید.

اتصال سایت به پنل پست رسان

مهم: رمز عبوری که برای ثبت‌نام در پست‌رسان تعیین کردید را در پنل پرتال وارد نکنید. در این قسمت فقط باید رمز عبور وب‌سرویس را وارد کنید که از طریق پست‌رسان به شما داده می‌شود.

بعد از انجام این مراحل، روش محاسبه هزینه ارسال را روی پست‌رسان تنظیم کنید. به این ترتیب هزینه ارسال براساس اطلاعاتی که از پست‌رسان دریافت می‌شود، محاسبه خواهد شد. بعد از اینکه مشتری سفارش را ثبت کرد، از طریق قسمت ویرایش سفارش می‌توانید به پست‌رسان اطلاع دهید که سفارش آماده است و مأمور پست برای دریافت سفارش به محل شما می‌آید. روش دیگر برای ارسال سفارش این است که از الوپیک استفاده کنید. در بخش الوپیکبه شما توضیح دادیم که چطور از این سرویس در سایتتان استفاده کنید.

02191003383 داخلی 2