پرتال این قابلیت را در اختیار شما قرار میدهد که برای مشتریانتان کوپن یا کد تخفیف بسازید. مشتریان شما با وارد کردن این کد موقع ثبت سفارش، به میزانی که تعیین کردهاید تخفیف میگیرند. در پرتال میتوانید چندین کوپن تخفیف با شرایط متفاوت بسازید. البته توجه کنید که در بستۀ مبتدی پرتال فقط 5 کوپن و در بستۀ کوچک 20 کوپن میتوانید ایجاد کنید؛ اما در بستههای استاندارد و پیشرفته، تعداد کوپنهایی که میتوانید ایحاد کنید نامحدود است.
نحوه جذب مشتری از طریق ارائه کوپن تخفیف
بعد از اینکه کوپن تخفیف موردنظرتان را ایجاد کردید، میتوانید آن را از طریق پیامک، ایمیل و شبکههای اجتماعی در اختیار کاربرانتان قرار دهید. به این ترتیب، آنها را تشویق میکنید که از شما خرید کنند. استفاده از کوپن تخفیف یک روش عالی برای افزایش فروش است و حتی فروشگاههای خیلی بزرگ هم از این روش برای جذب مشتری استفاده میکنند.
در پرتال میتوانید برای هر کوپن تخفیف، زمان انقضا مشخص کنید. به این ترتیب بعد از رسیدن به تاریخ انقضای کوپن، کد تخفیف غیرفعال میشود و مشتریان نمیتوانند از آن استفاده کنند. وقتی کد تخفیف فقط برای زمان محدودی باشد، مشتری برای اینکه تخفیف را از دست ندهد هر چه زودتر خریدش را از شما انجام میدهد. این قابلیت پرتال کاربرد زیادی برای فروشگاه شما دارد و لازم نیست بهصورت دستی کد تخفیف را غیرفعال کنید.
پرتال قابلیتهایی بسیار حرفهای و کاربردی برای ایجاد کوپن تخفیف دارد که به کمک آنها میتوانید تخفیفهای مختلفی برای مشتریان در نظر بگیرید. به عنوان مثال این امکان در پرتال وجود دارد که کد تخفیف فقط در سفارشهایی اعمال شود که مبلغ آنها از میزان مشخصی بیشتر باشد. یا اینکه میتوانید برای کد تخفیف یک سقف مشخص تعیین کنید تا بیشتر از آن مبلغ به مشتریان تخفیف داده نشود.
حتی میتوانید کوپن تخفیف برای ارسال رایگان سفاشها ایجاد کنید که در بخش هزینه ارسال رایگان در مورد آن توضیح دادیم. در این قسمت از راهنمای پرتال به شما یاد میدهیم که چطور کوپن تخفیف بسازید و با انواع تنظیمات کوپنهای تخفیف در پرتال آشنا میشوید.