به 2 روش میتوانید بعد از ثبت سفارش برای مشتری پیام بفرستید:
1- از طریق برنامه جانبی "ارسال ایمیل"
برای اینکه بعد از ثبت سفارش به مشتری ایمیل ارسال شود، باید مسیر زیر را طی کنید:
- از پنل مدیریت سایتتان به بخش برنامههای جانبی بروید.
- از بین برنامههای جانبی، روی دکمۀ نصب برنامه افزونه ارسال ایمیل کلیک کنید.
- در صفحهای که باز میشود، آدرس ایمیل سایتتان (مثلاً info@test.ir) را در فیلد نام کاربری وارد کنید.
- در بخش رمز عبور باید رمز همان ایمیلتان را وارد کنید.
- در صورتی که ایمیل ندارید، از بخش تنظیمات وبسایت و قسمت ایمیلهای وبسایت، یک ایمیل بسازید.
- در بخش سرور، آدرس email.imcloud.org را وارد کنید.
- حالا در قسمت "پیامرسانی به مدیر وبسایت" تیک گزینههایی که میخواهید پس از انجام آنها برایتان ایمیل ارسال شود را بزنید.
- در قسمت "پست الکترونیک گیرنده" باید آدرس ایمیل شخصی خودتان را وارد کنید. ایمیل رویدادهایی که انتخاب کردید به این آدرس ارسال میشوند.
- در بخش "پیامرسانی به کاربران" تیک گزینههایی که میخواهید برای کاربران سایتتان ایمیل ارسال شود را بزنید.
- در نهایت روی دکمه نصب برنامه کلیک کنید تا تنظیمات ذخیره شود و از این به بعد ایمیلهای اطلاعرسانی برای شما و مشتری ارسال خواهد شد.
2- از طریق ارسال پیامک
برای اینکار باید پنل پیامکی تهیه کنید و از برنامه جانبی ملیپیامک برای اتصال سایتتان به پنل پیامکی استفاده کنید. در بخش برنامههای جانبی در صفحۀ مربوط به افزونۀ ملیپیامک، آموزش ویدیویی اتصال سایت به پنل پیامکی وجود دارد و به راحتی میتوانید این کار را انجام دهید.